Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #1 Skrevet 29. april 2016 Hvilke nick legger du merke til for tiden? Mest på godt da, det blir så lett mye drittslenging i sånne tråder. Og hvem husker du godt, men som kanskje ikke er her lenger? Fra min "ungdom" her inne husker jeg godt Dr Yppert og hun som var kjæresten hans (?) Angelica. Husker også Nothernlights og hun som het noe med Vålerenga. Nå for tiden tenker jeg ofte at soleia er en oppegående dame, det samme tenker jeg om Superdolly. Anonymous poster hash: ed1dc...62f
Babylilje Skrevet 29. april 2016 #2 Skrevet 29. april 2016 Jeg husker også godt Dr Yppert, og Nothernligts! også husker jeg litteommattenumforelska (eller noe i den duren..)
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #3 Skrevet 29. april 2016 Absolutt ingen nå hvertfall. Like anonyme og begrensede alle. Anonymous poster hash: ec87b...8c6
Babylilje Skrevet 29. april 2016 #4 Skrevet 29. april 2016 Men når jeg var her for en 7-8 år siden var det mye mer liv og texas her inne! Mye latter og mye kommentarer på alt egentlig..
Chupa chups Skrevet 29. april 2016 #5 Skrevet 29. april 2016 Ja, for 8 år siden var det suupert her, eller rettere sagt på skravlesiden. Nå er det litt for mye anonymitet...
Babylilje Skrevet 29. april 2016 #6 Skrevet 29. april 2016 ja det var kansje på skravlesiden? husker de morsomme trådene om honkle og sametruse osv
Tired mama Skrevet 29. april 2016 #7 Skrevet 29. april 2016 Det tok jo helt av her inne for en del år tilbake. 😂 Jeg har vært her i 11 år nå. Og må faktisk innrømme at ting var mye bedre før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå