Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #1 Skrevet 29. april 2016 Jeg har hatt 3 keisersnitt og fått beskjed om at jeg kan få flere barn om jeg ønsker, da med tett oppfølging hos gynekolog for å sjekke at livmoren tåler belastningen av at barnet vokser og ks i uke 36-37. Er det noen her som har hatt fire keisersnitt? Var du nervøs under svangerskapet? Er i tenkeboksen for om vi skal ha nummer fire. Mine tre keisersnitt strekker seg over en periode på 9 år, og livmoren var tykk og fin. Litt tynnere der de har snittet naturlig nok. Anonymous poster hash: d0133...79d
Gjest Skrevet 29. april 2016 #2 Skrevet 29. april 2016 Jeg har hatt fire keisersnitt. Sjekket på forhånd at livmoren så OK ut og den kom til å tåle et svangerskap til. Hadde ingen spesiell oppfølgning for dette. Men gikk på fødepol av helt andre grunner. Fikk time til ks 10 før termin, men veene startet av seg selv 3 uker før termindato. Ble tatt etter noen timer de startet, eller....8 timer når jeg tenker meg om Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #3 Skrevet 6. mai 2016 Tusen takk for svar Jeg ønsker meg veldig nr. 4 og det samme gjør mannen. Kan jeg spørre hvor lang tid du ventet etter fødsel nr.3 før du ble gravid med nr 4? Vår 3. er bare 2 måneder nå, så tenker å kanskje vente med å bli gravid til det har gått 2 år, eller har det ingenting å si? Anonymous poster hash: d0133...79d
Gjest Skrevet 6. mai 2016 #4 Skrevet 6. mai 2016 Hei igjen. Veldig lang tid faktisk. De tre første kom som perler på ei snor i løpet av 6 år, mens den siste ble det 11 år til neste mann Etterpåslenger dette her. Hdde jeg vært deg, så hadde jeg nok ventet til den yngste var 2 år. Greit at kroppen får kommet seg etter inngrepet. Hadde selv 21 mndr mellom nr 1 og 2, og gikk strålende for mitt vedkommende. Bekkenløsning, men det har ikke noe med ks å gjøre. Tror du gjør det lurt i å snakke med en gynokolog på forhånd. Lykke til med valget
Gemini77 Skrevet 6. mai 2016 #5 Skrevet 6. mai 2016 Venninnen min har 4 keisersnitt. Barna er 11, 8, 5 og 3 år. To av de er snittet vertikalt og 2 horisontalt.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #6 Skrevet 6. mai 2016 Takk for svar igjen begge to. Ja de største ungene er 10 og 8 år, så tenkte å vente til minste er 2-3 år. Jeg er 33 år nå, så vil anta det går fint å få sistemann når jeg er 36-37 år Anonymous poster hash: d0133...79d
Gjest Skrevet 6. mai 2016 #7 Skrevet 6. mai 2016 Takk for svar igjen begge to. Ja de største ungene er 10 og 8 år, så tenkte å vente til minste er 2-3 år. Jeg er 33 år nå, så vil anta det går fint å få sistemann når jeg er 36-37 år Anonymous poster hash: d0133...79d Var 39 år her nå siste gangen, og ble kastet ut fra barsel etter dag 2, siden jeg var så sprek
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #8 Skrevet 6. mai 2016 har fire ks..9-7-4 og 2 år gamle...alt har gått strålende og kommer til å gå for ett 5 snitt Anonymous poster hash: 81671...3f2
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #9 Skrevet 10. mai 2016 Var 39 år her nå siste gangen, og ble kastet ut fra barsel etter dag 2, siden jeg var så sprek Ja jeg har reist hjem dagen etter og dag 2 etter mine 2 siste snitt. Det første var hastesnitt, så da lå jeg 10 dager fordi baby trang et lite opphold på intensiven også. Jeg tenker vi går for nr. 4 <3 Vi begynner prøvingen sommeren 2018, da er sistemann litt over 2 år, og jeg tenker at det burde gå bra med tanke på at vi får rundt 3 år mellom ungene og at livmoren min skal tåle det greit Anonymous poster hash: d0133...79d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå