Gå til innhold

Dere som hadde festeblødning...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere fortelle litt om hvordan det var?

Jeg skulle hatt mensen i går, men for 12 dager siden (fire dager etter el) begynte jeg en dag å blø frisk rødt blod, ikke mye. Dagen etter blødde jeg mer, tredje dagen blødde jeg mindre igjen før jeg fjerde dagen kun hadde spotting.

Noen som har blødd så pass mye og alikevel var gravide?

Skal teste, men vil vente... Nesten bedre å få mensen enn en negativ test synes jeg :o

Blir veldig glad for svar :)

 

Anonymous poster hash: c2d6e...6a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette kan nok være en festeblødning, men kan nok også desverre være en tidlig SA..



Anonymous poster hash: 65aba...85d
Skrevet

 

Dette kan nok være en festeblødning, men kan nok også desverre være en tidlig SA..

 

Anonymous poster hash: 65aba...85d

Det er det jeg er litt redd for her.

Vet du om mensen kommer normalt etter SA? Eller er det kanskje derfor jeg er over ikm nå?

 

 

Anonymous poster hash: c2d6e...6a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...