Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #1 Skrevet 29. april 2016 Det er til mat, underholdning og bensin. Det er meg og ett barn + en ungdom av og til. Tror dere det holder? Anonymous poster hash: 96845...70a
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #2 Skrevet 29. april 2016 Ja, det går jo, men da må det legges en plan! Er jo 17 mai og kristi himmelfartsdag i den perioden.. Anonymous poster hash: f7a11...539
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #3 Skrevet 29. april 2016 Så lenge du planlegger nøye, så går det bra. Har det sånn iblant vi og, da er den 4 kg sekken med ris fra first price bra og ha, og har du litt i skap og fryser, så kan det gå veldig bra. Går og gjerne en del linser da, kjøpt stor pose på innvandrer butikk. Vi kan klare oss med 500 kr i uken til mat, planlegger vi litt. Og vet vi økonomien er dårlig over flere uker, så strammer vi gjerne inn mest de første 2 ukene, så vi har litt mer og rutte med siste ukene. Anonymous poster hash: eeb1a...583
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #4 Skrevet 29. april 2016 Skal du kjøre langt, da? Anonymous poster hash: 9b1b2...af6
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #5 Skrevet 29. april 2016 Ja, det går jo, men da må det legges en plan! Er jo 17 mai og kristi himmelfartsdag i den perioden.. Anonymous poster hash: f7a11...539 Kristi himmelfartsdag koster vel ingenting? Anonymous poster hash: d7d48...ab0
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #6 Skrevet 29. april 2016 Kristi himmelfartsdag koster vel ingenting? Anonymous poster hash: d7d48...ab0 Fridag! Anonymous poster hash: 395e4...3f6
VictoriaS Skrevet 30. april 2016 #7 Skrevet 30. april 2016 Så lenge du planlegger nøye, så går det bra. Har det sånn iblant vi og, da er den 4 kg sekken med ris fra first price bra og ha, og har du litt i skap og fryser, så kan det gå veldig bra. Går og gjerne en del linser da, kjøpt stor pose på innvandrer butikk. Vi kan klare oss med 500 kr i uken til mat, planlegger vi litt. Og vet vi økonomien er dårlig over flere uker, så strammer vi gjerne inn mest de første 2 ukene, så vi har litt mer og rutte med siste ukene. Anonymous poster hash: eeb1a...583 Wow, dere er flinke! Hva har dere til risen/linsene om jeg kan spørre? Leter etter inspirasjon til superbillig mat skjønner du!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #8 Skrevet 30. april 2016 Hvis du får penger fra nav så kommer de rundt den 12. Denne mnd Anonymous poster hash: ed492...141
3 i april Skrevet 30. april 2016 #9 Skrevet 30. april 2016 Billig mat er feks hjemmelagede supper, koster nesten ingenting å lage. Feks grønnsaksuppe, blomkålsuppe, tomatsuppe, lapskaus osv. Lag hjemmebakte grove rundstykker til og bak brød selv. Kjøp inn store pakket med egg. Egg kan du lage masse av feks kokt egg på skive, omelett, eggerøre osv. Grøt er også billig mat. Feks semiliegrynsgrøt, en pakke koster 9 kr og en liter melk. Middag til 20 kr 😊 havregrøt er billig og veldig sunt, kan spises både som frokost middag og kvelds, da det er veldig mettende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå