Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #1 Skrevet 29. april 2016 Leser så mye forskjellig om behandling og ikke behandling. Noen som har erfaringer fra den siste tiden? Her hadde jenta på 4 år gult puss i det ene øye da jeg hentet i bhg på onsdag. I går våknet hun opp med 2 sammenklistra øyne. I dag tørker vi tjukt gulgrønt puss fra øynene hvert 10 min. Er det å forvente at dette går over av seg selv altså? Anonymous poster hash: 34612...a5f
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #2 Skrevet 29. april 2016 Går det ikke over i løpet av 3 dager bør hun vel til lege. Men det er vel uansett anbefalt å skylle med sterilt vann? Det er antibiotika de vil vente med. Anonymous poster hash: ae4f5...c2e
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #3 Skrevet 29. april 2016 Jeg har aldri trengt å behandle mine egne barn med antibiotika pga øyekatarr, men med gulgrønt pus hvert 10.minutt er det med stor sannsynlighet bakterier og ikke virus som et årsaken og da hadde jeg tatt kontakt med lege for å høre om de anbefaler behandling utover saltvann. Anonymous poster hash: d7687...263
Salomine Skrevet 29. april 2016 #4 Skrevet 29. april 2016 Med såpass mye puss, hadde jeg kontakter lege. Uten tvil.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #5 Skrevet 29. april 2016 Takk for svar. Det ble legebesøk og medisner er påbegynt 😊 Anonymous poster hash: 34612...a5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå