Gå til innhold

Helikopterulykken...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så fælt med helikopterulykken i dag. Jeg kjenner en pilot som flyr ut fra Flesland.

Ingen overlevende funnet så langt.

Tankene mine går til de pårørende <3

Anonymous poster hash: f4550...764
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig 😢😢😢

Anonymous poster hash: 24e32...e48

Skrevet

Jeg sitter bare å skjelver. Kjenner så mange som arbeider offshore i Bergen, så jeg sitter bare å ber om at alle er trygge. Samtidig som jeg tenker på alle de pårørende til denne tragedien. Virkelig forferdelig :-(

Anonymous poster hash: b69ba...a79

Skrevet

Jeg pleier ikke å la nyheter gå så inn på meg, men akkurat denne fikk jeg en veldig vond følelse av, huff, alle gode tanker til de som er berørt ❤️

Anonymous poster hash: dc8b7...028

Skrevet

Ja, jeg får også helt vondt med tanke på alle pårørende og hvordan de har det nå. Flere stod og ventet på flyplassen for å hente sine kjære også. Helt forferdelig. Og bare fem minutters flyvning før de skulle lande.

Jeg håper selvfølgelig også at piloten jeg kjenner ikke er involvert, men uansett hvem som nå er rammet så er det like ille for alle pårørende. Håper de blir tatt godt vare på nå <3

Anonymous poster hash: f4550...764
Skrevet

Helt forferdelig. Var der når det hadde skjedd og veldig spesielt å se all røyken og vite hvorfor den var der...

Anonymous poster hash: 2842e...125

Skrevet

Ubeskrivelig trist. Mistet selv min svoger i en ambulansehelikopterulykke for 1,5 år siden. Det er bare så vondt, og jeg tenker på pårørende til de omkomne.

Skrevet

Grusomt! Jeg kjenner flere som jobber offshore. Mine tanker går til de pårørende.

Skrevet

Grusomt :( Nå kommer vg med at helikoptettypen har vert involvert i flere nestenulykker. Synes de bør vente med sånt. Har selv mange jeg kjenner i nordsjøen :( Tenker på de som får den fæle beskjeden i dag, huff huff huff :tristbla:

Skrevet

Utrolig trist 😔 Håper de pårørende blir godt ivaretatt!

Har en bekjent som la ut en video på fb av pågående redningsarbeid. Smakløst! Men hun er i overkant ivrig på fb da. Bare håper ikke noen av de pårørende ser noe sånt! Blir så steike irritert på henne!

Anonymous poster hash: 15329...35b

Skrevet

Utrolig trist 😔 Håper de pårørende blir godt ivaretatt!

Har en bekjent som la ut en video på fb av pågående redningsarbeid. Smakløst! Men hun er i overkant ivrig på fb da. Bare håper ikke noen av de pårørende ser noe sånt! Blir så steike irritert på henne!

Det finnes i alle landets nettaviser sant på TV. Ser ikke at det er noe forskjell.

Skrevet

Utrolig trist Håper de pårørende blir godt ivaretatt!

Men mediene gjør jo det samme.... 

Anonymous poster hash: 79f2d...25b

Skrevet

Ser hva dere over mener, men jeg har bevisst ikke sett på nyhetskanalen i dag. Dette er fordi vi har en vi kjenner som skulle ( eller skal) hjem i dag. Vi vet fortsatt ikke om han satt i helikopteret. Så har ikke klart å gå inn å se nyhetssendinger enda. Derfor reagerer jeg når folk legger ut slike videoer på fb, så jo ikke hva det var før jeg klikket inn.

Men dette er en person som må ha alt (!) på fb. Så irriterer meg gjerne mer enn jeg hadde gjort om det var en annen.

Skrevet

Det finnes i alle landets nettaviser sant på TV. Ser ikke at det er noe forskjell.

Det er faktisk forskjell på en privatperson og en mediakanal.

Anonymous poster hash: a45e7...281

Skrevet

Det er faktisk forskjell på en privatperson og en mediakanal.

De fleste klipp som vi ser i nettavisene er private opptak gjort av privatpersoner..

Anonymous poster hash: 9074d...087

Skrevet

De fleste klipp som vi ser i nettavisene er private opptak gjort av privatpersoner..

Og selvfølgelig: En helt forferdelig ulykke. Tenker på alle familiene som nå er berørt.. :(

Skrevet

Forferdelig:(

Mannen min jobber i Nordsjøen og bruker samme type helikopter til og fra plattformen. 

Kan ikke forestille meg den smerten de pårørende sitter igjen med :(

Anonymous poster hash: 78bb6...318
Skrevet

Er noe annet når de blir gitt til media vs lagt ut på en privat facebook profil.

Skrevet

Jeg reagerer på flere ting her.

Ikke alle blir hentet på flyplassen, og skulle kanskje videre ned fly til et annet sted i landet.

Redningssentralen står på direkte TV og forteller hvor dette helikopteret kom fra. Kanskje var ikke alle pårørende varslet en gang. I tillegg kjører tv2 direktebilder fra åstedet hvor man ser de legger hvite tepper over omkomne.

Hurra for media og deres hang til sensasjon...

Anonymous poster hash: fcae9...009

Skrevet

Jeg reagerer på flere ting her.

Ikke alle blir hentet på flyplassen, og skulle kanskje videre ned fly til et annet sted i landet.

Redningssentralen står på direkte TV og forteller hvor dette helikopteret kom fra. Kanskje var ikke alle pårørende varslet en gang. I tillegg kjører tv2 direktebilder fra åstedet hvor man ser de legger hvite tepper over omkomne.

Hurra for media og deres hang til sensasjon...

Anonymous poster hash: fcae9...009

Er usmakelig at de pårørende ikke rekker å få beskjed før media og andre personer kringkaster på tv, i aviser og sosiale medier.

Skrevet

Men de har vært redigert og silt gjennom en ansvarlig redaktørs erfarne blikk! Det er noe HELT annet!

Anonymous poster hash: 794fc...eb3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...