Gå til innhold

Jeg er i så elendig form som gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kaster opp, får hjertebank av å gå 20 meter fordi jeg har ligget i en seng i 3 mnd. Blodtrykksfall gjevlig, vil bare falle vekk... Kynnere når jeg går. Kjenner jeg er på god vei inn i en depresjon. Hvordan forebygge dette?

Anonymous poster hash: e3ee4...3fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke. Har det slik selv.

Anonymous poster hash: f253c...2b3

Skrevet

Gå til jordmor og fastlege og fortell at du begynner å bli deprimert!!

Anonymous poster hash: 3fa79...e2b
Skrevet

Gå til jordmor og fastlege og fortell at du begynner å bli deprimert!!

Anonymous poster hash: 3fa79...e2b

Men hva kan se gjøre med dette? Jeg føler meg bare så utslitt, hele tiden, hver dag. Jeg er uvel hele tiden! Jeg har i tillegg influensa nå, pluss den ekstreme kvalmen. Føler meg virkelig helt på bånn. Klarer ikke leke med barnet jeg har fra før. Jeg er irritabel. Sover nesten hele tiden. Er isolert fra venner. Samboer gjør alt i huset. Dersom jeg prøver å gjøre noe kan det ende med konstant oppkast i 2-3 dager. Er bare halvveis. Jeg føler jeg vil bare forsvinne. Gråter hele tiden.

Skrevet

Slik du har det hadde jeg det de 2—3 siste mnd av svangerskapet. Oppkast, sure oppstøt, urolige føtter, og konstant uvel. I tillegg hadde jeg kort livmorhals, så måtte være mye i ro. Slapp heldigvis innleggelse.

Mannen tok alt husarbeidet. Barnet vi hadde fra før måtte også far ta seg av. Hadde ikke vært forsvarlig om jeg gjorde det. Det var laaaange dager, og jeg ble også nesten deprimert. Jeg telte dager og timer til termin. Hadde heldigvis noe besøk i gode perioder.

Tok det aldri opp med lege fordi jeg visste tidsperspektivet. Bet derfor sammen tennene oh holdt ut. Men det var maaange tårer og dårlige øyeblikk.

Når det er sagt, fy flate for en lykkerus når babyen eeeeeendelig kom!!! Jeg svevde!! Våkennetter, gulp og alt var en fryyyd sammenlignet med svangerskapet!!

Anonymous poster hash: 786e6...299

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...