Gå til innhold

Jeg er så svimmel.....😳😢

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er svimmel hele tiden(vært over ei uke nå).Akkurat som om ting beveger på seg og jeg føler meg påvirket/borte...litt utenfra denne verden liksom...dårlig å forklare!Har hjertebank også, litt slørete syn som kommer og går...er det noen som har hatt det slik?Har legetime til neste helg........

Anonymous poster hash: 2271d...f80

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det på den måten. Svartner for øynene, tåkesyn i perioder, øresus, hjertebank, føler at beina skal svikte...

Jeg har kronisk lavt blodtrykk og stillingsbetinget hypotensjon.

Gjennomsnittstrykk gjennom døgnet ligger på 100/55, lavere rett etter jeg har reist meg opp. Ikke farlig, men veldig ubehagelig. Få legen til å måle blodtrykket ditt.

Anonymous poster hash: d7bea...f17

Skrevet

Okei👍Men går du slik i dagevis??

Skrevet

Vestibulær sykdom her, kraftig svimmelhet hver dag i over ett år, og til og fra i 5 år. Unner ikke min verste fiende dette! Håper du bare har lite jern el noe sånt som lett kan fikses. Jeg blir aldri frisk.

Anonymous poster hash: 54e21...d83

Skrevet

Er det veldig ille så ville jeg prøvd å få en time på dagen på mandag eller ringt legekontoret nå og si at det er ille. Er det f.eks lite jern så bør du begynne med jerntilskudd, kan ikke gå sånn i ukesvis.

Skrevet

Tok blodprøver pga noe annet for 2 mnd siden og da hadde jeg nok av jern og alt...tar vitaminer...

Skrevet

Om du klarer å leve normalt så holder du vel ut en uke til men om ikke så kontakt lege før. Jeg får alltid time på dagen uten problemer. Vært på to sånne timer denne uka, sliter med mye helsegreier.

Skrevet

Jeg gikk på en "smell" for noen år siden. Kjempe svimmel, og føltes som jeg gikk på et båt dekk. Trodde med det samme det var virus på balansenerven, men det var det ikke. Var sm i 5 mnd. Hadde vert igjennom mye over flere år, og ikke lyttet til kroppen. Følte meg utrolig sliten den perioden.

Anonymous poster hash: fe012...2db
Skrevet

Okei👍Men går du slik i dagevis??

Jeg har gått slik i månedsvis, er dessverre ikke stort man kan gjøre med lavt blodtrykk... Man lærer seg å leve i slow motion, reise seg sakte. Spiser lakrisrot-tilskudd og prøver å spise regelmessige og små måltider.

Anonymous poster hash: d7bea...f17

Skrevet

Jeg har vært svimmel snart 3 mnd. Var hos lege for 1 mnd siden, da var blodtrykket høyt og nakken/skuldrene helt stive. Jeg har vært sykmeldt 1 mnd, blodtrykket er bedret, svimmelheten er bedre, men ikke borte. Har vært hos fysioterapeut, som er sikker på at svimmelheten kommer fra stive muskler. Har du noen plager i nakken? Hos meg skyldes nok dette er tøft år privat i tillegg til at jeg lar meg stresse av jobb.

Anonymous poster hash: 3b0e1...0d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...