Gå til innhold

Så kjedelig å vente.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter på hagemøbler som skal bli levert på døren. De skal komme mellom 9.00 og 15.00. Men fikk melding 9.00 om at nå var det lastet på bilen, og på vei til meg. Tror jeg bor ca 20 min unna lageret. Men jeg går fortsatt og venter. Og kjenner at jeg eier virkelig ikke tålmodighet. Føler jeg ikke får gjort noe annet fornuftig, mens jeg venter heller. Mye greiere hvis man fikk en mer nøyaktig tid.

Anonymous poster hash: 94a92...f37
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det der er noe stort tull synes jeg. Vi har også opplevd det flere ganger. Vi bestiller noe og får f.eks. beskjed om at de kommer mellom kl. 12 og 17. Når jeg da påpeker at vi ikke kan sitte pal hjemme i så mange timer (vi har faktisk et liv) så blir de sur og sier at da får vi ta det en dag når vi kan være hjemme *klikk*. Helt alvolig,hvor forbanna vanskelig kan det være å være LITT mer spesifikk, eller i det minste få sjåførene til å rine f.eks. en halvtime før forventet levering.

Anonymous poster hash: f14b3...936
Skrevet

At det er lastet på bilen betyr vel ikke så mye. De laster vel en full lastebil og så tar de en lang runde. Kan godt være du er sist på ruta selv om du bor nærmt lageret (de skal vel tilbake der uansett). Men jeg er enig i at det er sløvt å ikke kunne gi et litt mer presist anslag og ringe litt før de kommer.

Anonymous poster hash: b79a4...9fa

Skrevet

Når vi skal ha noe levert ber alltid mannen de om å ringe ham en halvtimes tid før de kommer. Da kan han enten ringe meg for å gi beskjed, eller stikke hjemmom hvis jeg ikke er hjemme. Aldri vært noe problem det, uansett hvem som leverer.

Anonymous poster hash: 0fdec...4d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...