Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #1 Skrevet 29. april 2016 De vasker med høytrykk og dritten spruter rundt her. Enkelte vinduer kan jeg ikke lenger se ut av. Verandaen og utemøblene, lekestue, lekeapparater og den ene husveggen er dekt av møkka som de spyler av. Er det meningen at jeg skal vaske dette? Anonymous poster hash: 82427...dd5
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #2 Skrevet 29. april 2016 Gå ut og påpek at de sender dritten over til deg og siat de må passe å fjerne det også før de avslutter jobben. Anonymous poster hash: 25fd5...7ad
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #3 Skrevet 29. april 2016 Gå ut og få dem i snakk og så sier du, mens du smiler hyggelig: "Så fint det blir! Skal si dere har jobbet hardt. Da venter jeg bare på at dere kommer bort etterpå og spyle vekk det som kom over på mitt hus". Eller noe sånt. Si det som at det er en selvfølge at de skal ta det bort. Anonymous poster hash: 8d8e3...7bf
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #4 Skrevet 29. april 2016 Vi bor i 6 mannsbolig, og her enten samkjører vi slik at alle vasker samtidig, evnt tar den som vasker og fikser opp det man søler hos naboen. Har aldri vært snakk om noe annet, har liksom alltid vært en uskreven regel at man rydder opp det man roter/griser.. Jeg bor ytterst og nederst på enden og ber alltid naboen om å flytte bilen om jeg skal spyle plattingen med høytrykksspyler. Hadde vært kjipt å skrape opp bilen hans med flyvende småstein f.eks.. Man må ta hensyn til hverandres eiendom/eiendeler Var jeg deg ville jeg spurt naboen om de kan være snille og ordne opp etter seg. DU skal jo ikke bli stående igjen med denne drittjobben.. Anonymous poster hash: fba4a...09f
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #5 Skrevet 29. april 2016 Dette er snakk om et gammelt ektepar. De er ganske skralle, så har leid inn fagfolk for å ta jobben for seg. Så hvis de skal vaske huset mitt også, blir det nok dyrt for dem. De er barneløse og har derfor ingen egne barnebarn og er veldig opptatt av våre. Nei, etter å ha roet meg litt ned og pustet med magen, så tror jeg at jeg tar den jobben selv 😊. Men takk for alle innspill. Anonymous poster hash: 82427...dd5
Førstemann Skrevet 29. april 2016 #6 Skrevet 29. april 2016 Tror du ikke de har avtalt fastpris, da? Dette må jo firmaet ta på egen kappe hvis de ikke klarer å la være å søle så fælt!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #7 Skrevet 29. april 2016 Dette er snakk om et gammelt ektepar. De er ganske skralle, så har leid inn fagfolk for å ta jobben for seg. Så hvis de skal vaske huset mitt også, blir det nok dyrt for dem. De er barneløse og har derfor ingen egne barnebarn og er veldig opptatt av våre. Nei, etter å ha roet meg litt ned og pustet med magen, så tror jeg at jeg tar den jobben selv . Men takk for alle innspill. Anonymous poster hash: 82427...dd5 Da ville jeg faktisk tatt en prat med de som er der og jobber. I verste fall bare notert ned navn og nummer på firma (du kjører vel firmabil?) og så ringt sjefen der og forklart. Si at du synes det er urimelig både at ditt hus nå er nedgriset og at det gamle ekteparet skal betale for at folkene må rengjøre ditt hus også. Proffe folk burde virkelig klare å rengjøre ett hus uten å grise ned et annet og jeg hadde faktisk gjort en stor sak ut av det med firmaet om de ikke umiddelbart la seg flate og selvsagt tok og spylte rent ditt hus også uten ekstra kostnader (for noen). Anonymous poster hash: 8d8e3...7bf
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #8 Skrevet 29. april 2016 Da ville jeg faktisk tatt en prat med de som er der og jobber. I verste fall bare notert ned navn og nummer på firma (du kjører vel firmabil?) og så ringt sjefen der og forklart. Si at du synes det er urimelig både at ditt hus nå er nedgriset og at det gamle ekteparet skal betale for at folkene må rengjøre ditt hus også. Proffe folk burde virkelig klare å rengjøre ett hus uten å grise ned et annet og jeg hadde faktisk gjort en stor sak ut av det med firmaet om de ikke umiddelbart la seg flate og selvsagt tok og spylte rent ditt hus også uten ekstra kostnader (for noen). Anonymous poster hash: 8d8e3...7bf Det blåser noe helt ekstremt her i dag og vinden går selvfølgelig rett mot oss, så det er nok ikke til å unngå at dritten havner hos oss. Men jeg skal ringe dem å høre. Takk for tipset 😊 Anonymous poster hash: 82427...dd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå