Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #1 Skrevet 29. april 2016 jeg er veldig gla i han og veldig forelsket. Vi har det godt sammen . Det er ingenting "feil" med han som jeg egentlig kan klage på. Vi har vært sammen i snart 1 år. Begge har barn fra før. Han har vært singel 2 år før han traff meg og jeg traff han kort tid etter brudd. Vi har tatt det rolig hele veien. Vi bor på en liten plass så rykte om meg og han kom raskt til eksen hans som begynte å spre mye dritt om meg. Og selv om jeg ikke har noe direkte med henne å gjøre, er jeg så forbannet over ting hun har klart å lire av seg og spredd til "alle". Dette påvirker meg, folk snakker om meg i et negativt lys om usanne ting og de er frekke nok til å spør familie og venner om dette er ting som stemmer. Jeg kalles også implisitt ei hore av hennes venner hvis jeg møter de på byen. Det er en liten bygd og for meg som alltid har vært en anonym person er dette vanskelig. Jeg er veldig ordentlig av meg og oppnådd mye - og dette takler jeg svært dårlig. Mannen har sagt fra, men det er jo allerede der ute. Nå har jeg utrolig vanskelig for å ikke bli sint når de har kontakt- noe de selvfølgelig må ha! Men jeg blir irritert når han er snill mot henne når hun er en dritt mot meg. Men selvfølgelig er det positivt at de har en god tone! Samtidig synes jeg hun gjør alt for å tvinne han rundt lillefingeren, og mannen vil jo alles beste. Jeg klarer ikke gå videre og jeg klarer ikke gi slipp på han. Jeg vet det er meg som må jobbe med meg selv, men for meg er dette en stor kamel og svelge. Og jeg vet jo at hvis vi skal gå videre sammen så kommer det garantert liknende kameler på veien. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Hva ville dere gjort? Anonymous poster hash: 56863...be8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå