Gå til innhold

Noen som har hatt nyrestein?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en mistanke om at jeg har nyrestein. Har hatt flere "anfall" med smerter i ene siden, og disse stråler nedover mot lysken. Hadde er anfall i går kveld der jeg ble svett og hadde problemer med å sitte stille, men det gikk over etter ca 3 timer. Har hørt at nyrestein er helt grusomt vondt, men jeg har jo ikke så vondt at jeg dauer liksom... Nå er det bare en svak murrende følelse i siden. Tar man kontakt med lege når smertene er over? Har vært så mye rart det siste året, at kvier meg for å ringe lege igjen. Her kommer hypokonderen liksom😱

 

Anonymous poster hash: e6dd9...52e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt det, det skal mye til for at de gjør noe sa legen den gangen. Jeg fikk sprøyte med smertestillende bare, og den passerte av seg selv. Men det er et sant helvete mens det står på, så jeg føler virkelig med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...