Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #1 Skrevet 29. april 2016 Har en mistanke om at jeg har nyrestein. Har hatt flere "anfall" med smerter i ene siden, og disse stråler nedover mot lysken. Hadde er anfall i går kveld der jeg ble svett og hadde problemer med å sitte stille, men det gikk over etter ca 3 timer. Har hørt at nyrestein er helt grusomt vondt, men jeg har jo ikke så vondt at jeg dauer liksom... Nå er det bare en svak murrende følelse i siden. Tar man kontakt med lege når smertene er over? Har vært så mye rart det siste året, at kvier meg for å ringe lege igjen. Her kommer hypokonderen liksom😱 Anonymous poster hash: e6dd9...52e
Popelko Skrevet 29. april 2016 #2 Skrevet 29. april 2016 Jeg har hatt det, det skal mye til for at de gjør noe sa legen den gangen. Jeg fikk sprøyte med smertestillende bare, og den passerte av seg selv. Men det er et sant helvete mens det står på, så jeg føler virkelig med deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå