Gå til innhold

Jeg er så flau


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt diaré siden lørdag.

Alt jeg spiser går rett igjennom.

 

I morges skulle jeg hente klær til barnet, og kjenner at jeg er våt i rumpa. Jeg går på badet og ser at jeg har bæsja på meg :(

Ikke kjente jeg at jeg måtte på do heller.

Er ellers i fin form så føler meg ikke syk type omgangssyken eller magevirus.

 

Er bare suppe. Vært det siden lørdag.

 

Er slapp, vondt i hodet og mer irritert.

 

Fått legetime senere i dag, lurer på hva som er galt

 

Anonymous poster hash: 91cfb...00b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, så trasig.....

Bra du har fått legetime!



Anonymous poster hash: 6a5ab...cb3
Skrevet

Hvis du ikke har gjort det ennå: Ta på tykt bind lengre bak i tilfelle flere uhell! Synd om noe skulle skje på vei til legen...

 

Lykke til!

 

Anonymous poster hash: 09560...9d1

Skrevet

Hvis du ikke har gjort det ennå: Ta på tykt bind lengre bak i tilfelle flere uhell! Synd om noe skulle skje på vei til legen...

 

Lykke til!

 

Anonymous poster hash: 09560...9d1

Har tatt nattbind i tilfelle uhell igjen.

 

Er så utrolig flau, er voksen og gjør på meg på denne måten :(

 

Anonymous poster hash: 91cfb...00b

Gjest Minnieropptatt
Skrevet

Sånt skjer, er ikke alltid vi har kontroll over alt. God bedring :)

Skrevet

Det er ingenting å være fflau over, kjære deg. Det er en alert annen grunn til at dette skjer, det er ikke jo ikke akkurat sånn at du ikke gidder å gå på do, men gjør på deg istedet 😉

 

Det du ikke har kontroll på, kan du heller ikke gjøre noe med akkrat nå.

Finn ut hvorfor det er slik og ta det der ifra.

 

Lykke til hos legen, og god bedring 😊

Skrevet

Takk for gode ord <3 fet hjelper en del i en bedritten (bokstaveligtalt ) hverdag.

 

Sitter hos legen, levert avføringsprøve og tatt crp.

 

 

Anonymous poster hash: 91cfb...00b

Skrevet

Virusinfeksjon så blir å faste par døgn

 

Anonymous poster hash: 91cfb...00b

Skrevet

Virusinfeksjon så blir å faste par døgn

 

Anonymous poster hash: 91cfb...00b

?? Hva skal faste hjelpe for? Du må jo ha mat ellers føler du deg enda mer elendig.

 

Anonymous poster hash: 06d05...ad2

Skrevet

Ingenting å være flau over kjære deg.

Jeg prompa å dreit på meg, DET er flaut det.

God bedring til deg :)

 

Anonymous poster hash: 69711...f2f

Skrevet

Virusinfeksjon så blir å faste par døgn

 

Anonymous poster hash: 91cfb...00b

Faste pga virus?

 

Anonymous poster hash: d6550...83f

Skrevet

Faste pga virus?

 

Anonymous poster hash: d6550...83f

Jeg ble innlagt med salmonella i Spania, var i tillegg gravid, og da fikk jeg ikke spise på to dager. Fikk kun væske. Kunne heller ikke få medisin pga graviditeten. Alt bare rant gjennom.

 

Til hi: Det er ikke noe å være flau over, jeg har ulcerøs kolitt og jeg har bæsjet på meg to ganger :P Var heldigvis hjemme begge gangene! :)

 

Anonymous poster hash: 70e16...12e

Skrevet

?? Hva skal faste hjelpe for? Du må jo ha mat ellers føler du deg enda mer elendig.

 

Anonymous poster hash: 06d05...ad2

 

Har kun lov å drikke, farris og eplemost eller cola.

Ikke fast føde på par dager.

 

Har crp på 48, men legen har sendt av gårde en avføringsprøve for sikkerhets skyld til sykehuset

 

All mer går rett igjennom men tåler drikke litt bedre

 

 

 

Anonymous poster hash: 91cfb...00b

Skrevet

Jeg ble innlagt med salmonella i Spania, var i tillegg gravid, og da fikk jeg ikke spise på to dager. Fikk kun væske. Kunne heller ikke få medisin pga graviditeten. Alt bare rant gjennom.

 

Til hi: Det er ikke noe å være flau over, jeg har ulcerøs kolitt og jeg har bæsjet på meg to ganger :P Var heldigvis hjemme begge gangene! :)

 

Anonymous poster hash: 70e16...12e

Salmonella er ikke et virus. Det er bakterie som gir matforgiftetning

 

Anonymous poster hash: d6550...83f

Skrevet

Hva i all verden er det legen din tenker på? Ved diare pga virus, så kan faste medføre at man forlenger diareen, fiberfattig mat bruker jo å være beskjeden her, mindre fiber gjør at det bruker lengre tid på å passere i systemet, næringen blir tatt opp i kroppen, og man blir derfor lettere frisk, siden kroppen får inn næring til å bekjempe viruset.



Anonymous poster hash: 39337...210
Skrevet

Salmonella er ikke et virus. Det er bakterie som gir matforgiftetning

 

Anonymous poster hash: d6550...83f

Ja? Poenget var at alt gikk gjennom og jeg måtte derfor faste.

 

Anonymous poster hash: 70e16...12e

Skrevet

Ja? Poenget var at alt gikk gjennom og jeg måtte derfor faste.

 

Anonymous poster hash: 70e16...12e

Poenget er at matforgiftning er noe helt annet enn en virusinfeksjon. Matforgiftning er en forgiftning av fordøyelsessystemet og den må få hvile. En virusinfeksjon er boenhet annet.

 

Anonymous poster hash: d6550...83f

Skrevet

 

Hva i all verden er det legen din tenker på? Ved diare pga virus, så kan faste medføre at man forlenger diareen, fiberfattig mat bruker jo å være beskjeden her, mindre fiber gjør at det bruker lengre tid på å passere i systemet, næringen blir tatt opp i kroppen, og man blir derfor lettere frisk, siden kroppen får inn næring til å bekjempe viruset.

 

Anonymous poster hash: 39337...210

Er fordi jeg er gluten intolerant

 

 

 

Anonymous poster hash: 91cfb...00b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...