Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #1 Skrevet 29. april 2016 Har gått på cerazette ett par år(hadde nesten ikke mens med de), har to barn. Sluttet på pillene da jeg ble alene, ca 8 mnd siden. Har hatt 1 menstruasjon siden..😱 er det vanlig? Anonymous poster hash: 8483d...42d
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #2 Skrevet 29. april 2016 Jeg mistet mens i tre år, men så begynte jeg på lavkarbo og da kom den 6 dager senere og kommer fast hver måned så lenge jeg spiser lavkarbo. Spiser jeg høykarbo mister jeg den igjen Anonymous poster hash: d0d8b...fb9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå