Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #1 Skrevet 29. april 2016 Hårer egentlig ikke hlt min greie, men jeg har nå fått meg noen teknikker etter hvert så jeg skal klare å lage noe pent om jeg bare år noen ideer Vi skal i bryllup og datteren min skal ha på seg en blomsterkrans (av plast) rundt hodet. Spørsmålet er hva jeg gjør med håret? Hun har hår ned til korsryggen av typen slikeglatt og med mange, men tynne hårstrå. Jeg har forsøkt å krølle det nen få ganger, men det er så glatt at ingeting biter på det. Det faller også fram og ned i maten når hun spiser, så jeg kan ikke la det være helt løst heller, men så synes jeg ikke det blir så pent med type pariserflette ol. nå hun sal ha den kransen på seg. Noen mednoen gode ideer? Ev, tips til hvordan jeg kan lage litt krøller/bølger i håret hennes som faktisk holder? Dette er noe hun selv har veldig lyst på altså, sånn bare for å avklare det. Anonymous poster hash: 8b579...f58
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #2 Skrevet 29. april 2016 Det finnes mange trinn-for-trinn-forklaringer til flotte fletter og fletteoppsatser på nettet. Google litt og se hva du finner. Glatt hår blir lettere å flette når man har i saltvannsspray eller tørrshampo. Anonymous poster hash: 7c44a...73e
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #3 Skrevet 29. april 2016 Kan du ikke bare la henne sove med masse fletter og spraye det godt dagen etter? Anonymous poster hash: 91af4...9dc
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #4 Skrevet 29. april 2016 Kan du ikke bare la henne sove med masse fletter og spraye det godt dagen etter? Anonymous poster hash: 91af4...9dc Er det noen gode hårsparyer der håret ikke blir helt stiv og ekkelt etterpå? Eller er det en god ide HI Anonymous poster hash: 8b579...f58
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #5 Skrevet 29. april 2016 Det finnes mange trinn-for-trinn-forklaringer til flotte fletter og fletteoppsatser på nettet. Google litt og se hva du finner. Glatt hår blir lettere å flette når man har i saltvannsspray eller tørrshampo. Anonymous poster hash: 7c44a...73e Takk for tips om saltvannsspray HI Anonymous poster hash: 8b579...f58
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #6 Skrevet 29. april 2016 Denne frisyren hadde nok vært fin med en blomsterkrans på. https://youtu.be/c8y3dcQ3cQQ Anonymous poster hash: 35ddc...08c
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #7 Skrevet 29. april 2016 Å sette opp håret eller flette på denne måten er fint under en krans Det ligger også mange andre videoer om forslag til å flette eller sette opp bare luggen, da blir det fint med krans over. Du kan jo flette et hårbånd og sette kransen over... https://www.youtube.com/results?search_query=headband+braid Anonymous poster hash: 18603...0bb
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #8 Skrevet 29. april 2016 Er det noen gode hårsparyer der håret ikke blir helt stiv og ekkelt etterpå? Eller er det en god ide HI Anonymous poster hash: 8b579...f58 Kanskje bruke hårskum før du fletter håret før natten. Jeg er ikke så god på frisyrer selv, så det er en løsning jeg hadde gått for 😉 Anonymous poster hash: 91af4...9dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå