Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #1 Skrevet 29. april 2016 Noen som har vært i det og kan fortelle om det? Vi hadde visning av huset igår, og 3 stk skrev seg på liste? Er det positivt? Jeg vil at huset skal gå for mest mulig🙈 Allerede igår sa megler at vi ikke trenger andre visning. Anonymous poster hash: 3aad9...d34
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #2 Skrevet 29. april 2016 Megler kan ikke vite om dere ikke trenger flere visninger.. 3 var ikke mange,men dere trenger ikke mer enn 2 for å få budkrig. Og for å få solgt: 1 Lykke til Anonymous poster hash: a627d...db1
klg,2 boys now:) Skrevet 29. april 2016 #3 Skrevet 29. april 2016 3 var ikke mange som om det er 3 med penger og plan om å kjøpe er det knall bra.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #4 Skrevet 29. april 2016 Han sa at alle var interesserte og visningen varte i halv annen time. De ville ikke gå. Men jeg ble litt forundret når han sa at vi ikke trenger mest sannsynlig flere visninger. Det likte jeg ikke. For vi vil ikke selge det for hva som helst og heller ikke stresse. Hi Anonymous poster hash: 3aad9...d34
klg,2 boys now:) Skrevet 29. april 2016 #5 Skrevet 29. april 2016 Da setter du deg tilbake å venter på budrunden
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #6 Skrevet 29. april 2016 Kommer jo helt an på hvor ivrige disse tre er, og hvor mye de er villige til å gi. Har opplevd 10 på interesse listen men ingen bydde. Men når vi "fant" kjøperen var det kun en og han ville ha boligen så da ble vi enige om en pris vi var veldig fornøyd med Anonymous poster hash: 2ecd1...2bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå