Gå til innhold

Hva er tegn på at noen jukser på wordfeud?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg spiller mot en som alltid legger veldig lange spesielle ord og hun vinner alltid.

Jeg mistenker at hun jukser. ..

 

Anonymous poster hash: 7e2d7...382

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altfor høye poengsummer.

Jeg sluttet å spille nettopp pga juksing.

 

Anonymous poster hash: c823c...ff4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempegod i WF og jukser aldri.

Blitt beskyldt for juks fordi jeg er så overlegen innimellom.

Helt utrolig at voksne folk er så dårlig taper at de må beskylde meg for juks.

 

 

Anonymous poster hash: 2400a...c9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er svært god i wordfeud, spiller i liga.

Jeg jukser ikke, men mindre flinke folk beskylder meg stadig for det.

 

Anonymous poster hash: d21d5...2dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt ordforråd, heter det.

 

Anonymous poster hash: bcd63...07f

 

 

Eller appen "WF juks". 

 

Anonymous poster hash: d165d...8f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen er bare gode, og andre ganger har man flaks.. Men det finnes også jukseapper. Husker ei venninne brukte det og da var det jo heller ikke noe morsomt å spille mot henne. Ikke fordi jeg er en dårlig taper, men litt av poenget forsvinner jo når motstanderen jukser..

 

Husker jeg spilte mot en tilfeldig spiller, denne personen hadde allerede over 1000 poeng etter 3 ord, 3 veeeldig spesielle ord. Det er jo ikke så rart man begynner å lure da?

Har selv fått ca 850 poeng på ett ord, men da var det doble og triple poeng/ord ned hele rekka samt at jeg fikk brukt alle bokstavene osv.. Det gikk IKKE på ferdighet eller juks, men på flaks ;)

 

Anonymous poster hash: 47926...105

Lenke til kommentar
Del på andre sider