Gå til innhold

Hva er tegn på at noen jukser på wordfeud?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg spiller mot en som alltid legger veldig lange spesielle ord og hun vinner alltid.

Jeg mistenker at hun jukser. ..

 

Anonymous poster hash: 7e2d7...382

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altfor høye poengsummer.

Jeg sluttet å spille nettopp pga juksing.

 

Anonymous poster hash: c823c...ff4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempegod i WF og jukser aldri.

Blitt beskyldt for juks fordi jeg er så overlegen innimellom.

Helt utrolig at voksne folk er så dårlig taper at de må beskylde meg for juks.

 

 

Anonymous poster hash: 2400a...c9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er svært god i wordfeud, spiller i liga.

Jeg jukser ikke, men mindre flinke folk beskylder meg stadig for det.

 

Anonymous poster hash: d21d5...2dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt ordforråd, heter det.

 

Anonymous poster hash: bcd63...07f

 

 

Eller appen "WF juks". 

 

Anonymous poster hash: d165d...8f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen er bare gode, og andre ganger har man flaks.. Men det finnes også jukseapper. Husker ei venninne brukte det og da var det jo heller ikke noe morsomt å spille mot henne. Ikke fordi jeg er en dårlig taper, men litt av poenget forsvinner jo når motstanderen jukser..

 

Husker jeg spilte mot en tilfeldig spiller, denne personen hadde allerede over 1000 poeng etter 3 ord, 3 veeeldig spesielle ord. Det er jo ikke så rart man begynner å lure da?

Har selv fått ca 850 poeng på ett ord, men da var det doble og triple poeng/ord ned hele rekka samt at jeg fikk brukt alle bokstavene osv.. Det gikk IKKE på ferdighet eller juks, men på flaks ;)

 

Anonymous poster hash: 47926...105

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I gamle dager skjønte man st det var juks hvis det kom lange ord, men ikke plassert på bonusplasser. Nå er jukseappene så gode at man ikke kan oppdage det så lett mer.

 

Hvis de alltid bruker lang tid kan være en indikator...men noen igjen er jo bare trege.

 

Anonymous poster hash: 631e9...d33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker de jukser, da de alltid får høye poeng på alle ord. Jeg er selv flink, og vinner over de fleste, men innimellom så legger jeg ord med veldig lav poengsum og.



Anonymous poster hash: 62d8e...fff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ræva på wf så jeg kan ihvertfall ikke beskyldes for juks 😂

 

Anonymous poster hash: 5f072...7a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Når motspiller alltid legger kjempelang og uvanlige ord, mener jeg det gir mistanke om juks.
Jeg vet ikke hvordan de jukse-appene fungerer, men jeg er selv ganske god i Wordfeud, og har spilt mot mange som også er gode. Men så er det plutselig noen som kommer med disse superlange ordene hver gang, og da er et noe som skurrer.

Anonymkode: f8b7c...01f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater ord med få poeng på WF og lignende. Så jeg prøver meg fram. Plaserer høye bokstaver der jeg vil ha de pg stokker de andre rundt. Tilslutt går det inn selv om ordet ser oppdiktet ut og noe jeg aldri har hørt om. Gjør det ikke alltid, bare når jeg står fast, kan sikkert se ut som juks.

Anonymkode: 4568f...a2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hater ord med få poeng på WF og lignende. Så jeg prøver meg fram. Plaserer høye bokstaver der jeg vil ha de pg stokker de andre rundt. Tilslutt går det inn selv om ordet ser oppdiktet ut og noe jeg aldri har hørt om. Gjør det ikke alltid, bare når jeg står fast, kan sikkert se ut som juks.

Anonymkode: 4568f...a2e

Ja, alle kan jo få til noen flotte, lange ord en gang iblant. Men når motspilleren nesten utelukkende legger sånne ord, det er da jeg begynner å lure.

Anonymkode: f8b7c...01f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan det være juks da?? Ordet er jo godtatt!! Å være god i WF handler om en kombinasjon av å være heldig med bokstavene og å være kreativ og få lagt ord som gir høy poengsum, gjerne etter en lang prosess for å få lagt et godt ord. Jeg jukser ikke, aner ikke hvordan man kan jukse? Ordet er jo godtatt, ellers går det ikke an å legge det.

Anonymkode: bc262...eda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan kan det være juks da?? Ordet er jo godtatt!! Å være god i WF handler om en kombinasjon av å være heldig med bokstavene og å være kreativ og få lagt ord som gir høy poengsum, gjerne etter en lang prosess for å få lagt et godt ord. Jeg jukser ikke, aner ikke hvordan man kan jukse? Ordet er jo godtatt, ellers går det ikke an å legge det.

Anonymkode: bc262...eda

Det fins en jukse-app som man kan laste ned til mobilen, som automatisk finner ordene som gir høyest poengsum på det brettet du spiller på.

Anonymkode: f8b7c...01f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to venner som er veeeeldig gode i wf. De legger nesten alltid lange ord, men jukser ikke. Nå skal det sies at de begge har veldig høy iq og begge er språkinteresserte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dere som er flinke og ikke jukser. Hva er gjennomsnittlig poengsum for dere?

Anonymkode: 8f2b9...be7

Per ord? Snitt på ca. 30 poeng kanskje? Jeg spiller alltid bare standard brett, ikke random.

Anonymkode: a000a...ffc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Per ord? Snitt på ca. 30 poeng kanskje? Jeg spiller alltid bare standard brett, ikke random.

Anonymkode: a000a...ffc

Du kan se statistikken din på appen.. både på ord og pr. spill

Anonymkode: 8f2b9...be7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...