Gå til innhold

Nettvett?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg som synes at de litt eldre, 50-60 år ++ er de desidert verste når det gjelder nettvett? Det er så utrolig mange i denne aldersgruppa, spesielt damer som er helt uten filter, deler intime og utrolig upassende ting på statuser og i kommentarer til andre. Så utrolig frekke og nedlatende. Og virker ikke som de tenker over hvem som kan se det de skriver? Er de virkelig så korte eller er det bare at de ikke har vokst opp/vært unge i teknologiens utvikling og ikke skjønner kodene/reglene for sosiale medier? Litt dårlig på bruk av emoticons også, en del feilbruk vil jeg si. Har tenkt på dette lenge og stadig vekk ser jeg statuser, meninger og delinger og jeg blir skikkelig flaue på deres vegne.

Anonymous poster hash: 4b381...2e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tenkt det samme...

Anonymous poster hash: 01b2f...9cc

Skrevet

Har tenkt det samme...

Anonymous poster hash: 01b2f...9cc

Skrevet

De kjenner er generelt svært gode på nettvett. Vet om flere unntak blant de yngre fra 25-45 år.

Har også måttet si fra til en venninne som var altfor åpen. Hun satte heldigvis pris på det og har endret praksis.

Men de eldre jeg kjenner er stort sett veldig nøye på hva de legger ut :)

Anonymous poster hash: 992e3...fc4
Skrevet

Ja jeg var kanskje litt kjapp i replikken, dette gjelder selvsagt ikke alle jeg vet om, men en del. Er også medlem på forskjellige grupper på Facebook og det er det en del damer på 50+. Skikkelig frekke og hurpete noen av de, henger seg opp i ting (som ikke er viktig) og henger ut andre.

HI

Anonymous poster hash: 4b381...2e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...