Gå til innhold

Hadde du latt 8 og 6 åringen alene imens...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..du kjørte på butikken som er 4-5 min unna med bil en vei? Borte i MAX 15 min! 8 åringen har mobil og de sitter da og spiser kvelds å ser på TV?

Kan legge til at han på 8 er veldig ansvarlig og overbeskyttende, å han hadde ikke latt minsten fått lov til å finne på noe tull😜.

Er det galskap eller helt innenfor?

Anonymous poster hash: 3a759...d85

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, uten problemer.

Anonymous poster hash: 07c44...b5e
Skrevet

Innafor, og vel så det. På det glade 80 tall var vi alene hjemme mye yngre

Anonymous poster hash: 77b0d...bbe

Skrevet

Hvis det er greit for barna.

Anonymous poster hash: bac00...1ad

Skrevet

Ja, dette har jeg gjort flere ganger. Ikke for å handle, men for å kjøre et barn på trening når mannen er og trener en av de andre ungene. Jeg er vekke i ca 15 minutter og de spiser kvelds og ser tv.

Anonymous poster hash: e6468...0aa
Skrevet

Ingen problem. 

Skrevet

Har barn i akkurat samme alder, og mine er hjemme alene i opptil en time innimellom uten problemer. Og de har ikke mobil engang. De har fått beskjed om å gå til en nabo om noe skulle skje.

Skrevet

absolutt!

Anonymous poster hash: 393d9...7cd
Skrevet

Så godt å høre! Blir jo litt paranoid for tiden, for føler at folk er så utrolig overbeskyttende. Her vi bor får jo nesten ikke ungene lov til noenting 🙄. Å vi bor på "bygda" liksom..

Hi

Anonymous poster hash: 3a759...d85

Skrevet

har en på 9 og ei på 6, de var nettopp hjemme i halvannen time mens jeg var på kamp med eldste (riktignok bare 5 min unna)

de hadde mobil og ringte et par ganger for å spørre om de kunne ta div fra kjøleskapet :)

De vokser med ansvar :)

Anonymous poster hash: 182fa...542

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...