Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #1 Skrevet 28. april 2016 For hun mener jeg er for lite til stede for barnet hennes på 1 år som jeg eg gudmor til. Jeg har tre barn under skolealder selv og minste har nettopp operert. Jeg jobber også tredelt turnus så om jeg har gått natt sier jeg som regel nei til å passe barnet pga jeg er utrolig sliten etter nattevakter. Stiller dere mye opp? Synes egentlig jeg har nok med mine egne og hadde ikke sagt ja til å være gudmor om jeg visste om disse "kravene". Anonymous poster hash: 9c00b...c91
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #2 Skrevet 28. april 2016 Min bror er gudfar til vår eldste. Forventer aldri at han skal komme ofte. Han kommer og hilser på eller tar henne med på aktiviteter når han kan Anonymous poster hash: 7f738...241
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #3 Skrevet 28. april 2016 Å si ja til å være gudmor er ikke det samme som å passe barnet i tide og utide. Din svigerinne visste vel utmerket godt at du hadde tre barn da hun spurte deg om gudmortittelen? Jeg tenker at dette er hennes problem. Anonymous poster hash: 44fe9...eb0
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #4 Skrevet 28. april 2016 Hvor mye stiller hun opp for deg, da? Høres rart ut å ikke har forståelse for at du både har turnusarbeid og tre småbarn. Anonymous poster hash: 14ae5...4ce
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #5 Skrevet 28. april 2016 Ja, det visste hun jo. Jeg har hatt det eldste barnet hennes på overnatting da han klarer seg meg selv og det ikke blir så krevende som å ha to babyer. Synes det var litt ufortjent at hun skal være sur på meg. HI Anonymous poster hash: 9c00b...c91
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #6 Skrevet 28. april 2016 Du får fortelle henne at å være gudmor er ikke det samme som å være barnevakt Anonymous poster hash: 8c3bf...193
Hjertefru Skrevet 28. april 2016 #7 Skrevet 28. april 2016 Hun høres nok litt storforlangende ut. Det er litt spesielt at hun synes å mene at det at du er gudmor betyr at du skal stille opp som barnevakt. Høres ut som du har fullt opp Spørs jo litt hva slags situasjon hun er i. Har hun flere barn, har barnet spesielle behov osv. Det er jo en tillitserklæring at hun ønsker du skal passe, men hun burde nok ha funnet en barnevakt med litt mere overskudd som kan stille opp...
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #8 Skrevet 28. april 2016 Jeg kan godt passe, men når jeg først har fri har jeg mye å ta igjen av husarbeid osv. Jeg synes det er lettere å heller besøke hverandre. Hun er arbeidsledig, men ikke pga helse så føler nesten hun har glemt ut hvordan det er å faktisk jobbe også. HI Anonymous poster hash: 9c00b...c91
Fandens Oldemor Skrevet 28. april 2016 #9 Skrevet 28. april 2016 Å, jeg blir så matt av at folk skal lage så mye drama. Er det ikke det ene, så er det det andre de blir snurte og sure for. Jeg bestemte meg for lenge siden for å slutte å la sånt påvirke meg. Så lenge jeg vet at jeg ikke mener noe vondt med det jeg gjør og ikke gjør, og så lenge jeg vet at slike ting ikke hadde brydd meg i det hele tatt hvis det var motsatt, så orker jeg rett og slett ikke å bry meg. Synes ikke du skal bruke energi på slikt, heller.
Kathrine. Skrevet 28. april 2016 #10 Skrevet 28. april 2016 Dokke får prøve å balansere det da. At dere passer kvarandre sine unger ca like ofte.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #11 Skrevet 28. april 2016 For hun mener jeg er for lite til stede for barnet hennes på 1 år som jeg eg gudmor til. Jeg har tre barn under skolealder selv og minste har nettopp operert. Jeg jobber også tredelt turnus så om jeg har gått natt sier jeg som regel nei til å passe barnet pga jeg er utrolig sliten etter nattevakter. Stiller dere mye opp? Synes egentlig jeg har nok med mine egne og hadde ikke sagt ja til å være gudmor om jeg visste om disse "kravene". Anonymous poster hash: 9c00b...c91 Er ikke din mann og hennes bror også fadder til ungen? Hvor ofte passer han sitt onkelbarn. Hadde noen mast på meg slik hadde jeg i alle fall ikke passet ungen. Høres ut som hun har all verdens tid selv siden hun ikke jobber. Anonymous poster hash: 8244f...e13
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #12 Skrevet 28. april 2016 Nei, han er ikke fadder. De har ikke den bedre kjemien. Nei, får bare la dette seile sin egen sjø. Har verken tid eller ork å ha både en 1-åring og en nyoperert 2-åring hjemme her pluss mine to eldste. Lettere når de blir eldre alle sammen kanskje. HI Anonymous poster hash: 9c00b...c91
Gjest Antarctica Skrevet 28. april 2016 #13 Skrevet 28. april 2016 Gudmorrollen innebærer å gi barnet åndelig veiledning og hjelpe foreldrene i den kristne oppsedinga av barnet. Det har en ettåring lite bruk for... Kjøp en pekebokbibel eller et Noas Ark-duplosett, eventuelt? Så har du oppfylt pliktene for i år 😂😂😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå