Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #1 Skrevet 28. april 2016 Når den involverer jenter på fire år og jente på åtte år? Jeg synes at hun på åtte er litt for gammel til det.. Anonymous poster hash: 42921...07b
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #2 Skrevet 28. april 2016 Her begynte vår og venninnen med det for et år siden, men d ble d fort slutt på når alle dører og alt er åpent. Vi hadde selvsagt en prat om private deler. Anonymous poster hash: 7d759...9d7
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #3 Skrevet 28. april 2016 Hva er det? Anonymous poster hash: a3d36...cd2
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #4 Skrevet 28. april 2016 Ikke greit med den aldersforskjellen, hadde blitt rasende faktisk. På hun på 8.. de vet... Anonymous poster hash: 10b1c...723
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #5 Skrevet 28. april 2016 Rumpedoktorlek???? Anonymous poster hash: edd7c...d9a
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #6 Skrevet 28. april 2016 Doktorlek innen rimelighetens grenser er greit, men syns allikevel det er noe med aldersforskjellen. Er de søsken? Mine leker og doktorumpeleker.. Med lekestikkpiller og lekesprøyter i rompen.. Vi har lagd regler på at når man leker, så gjør man ting ovenpå rompen.. De er 3 og 5. Og jeg vet at de leker dette for å bearbeide storebror som har vært mye syk, fått sprøyter i rompe, og stikkpiller.. Vi har og snakket om at rompen er privat, og hva man ikke gjør på andre.. Anonymous poster hash: 49152...de4
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #7 Skrevet 28. april 2016 Doktorlek innen rimelighetens grenser er greit, men syns allikevel det er noe med aldersforskjellen. Er de søsken? Mine leker og doktorumpeleker.. Med lekestikkpiller og lekesprøyter i rompen.. Vi har lagd regler på at når man leker, så gjør man ting ovenpå rompen.. De er 3 og 5. Og jeg vet at de leker dette for å bearbeide storebror som har vært mye syk, fått sprøyter i rompe, og stikkpiller.. Vi har og snakket om at rompen er privat, og hva man ikke gjør på andre.. Anonymous poster hash: 49152...de4 Nei, de er ikke søsken.. Anonymous poster hash: 42921...07b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå