Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #1 Skrevet 28. april 2016 Laksewok i kveld, kjøpte 1 kg salmalaks på tilbud i dag. Kan laksen deles i 2, så fryser vi den ene delen ubehandlet? Anonymous poster hash: e207c...507
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #2 Skrevet 28. april 2016 Selvfølgelig Anonymous poster hash: 22b49...452
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #3 Skrevet 28. april 2016 Takk for svar! Anonymous poster hash: e207c...507
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #4 Skrevet 28. april 2016 Laksewok i kveld, kjøpte 1 kg salmalaks på tilbud i dag. Kan laksen deles i 2, så fryser vi den ene delen ubehandlet? Anonymous poster hash: e207c...507 Ja, men 500 gram er alt for mye for to voksne... 300-350 er mer riktig. Anonymous poster hash: 68018...044
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #5 Skrevet 28. april 2016 Det var 700 g, bare sa 1 kg for det var enklere. Men om det blir rester brukes det til fiskegryte👍 Anonymous poster hash: e207c...507
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 28. april 2016 #6 Skrevet 28. april 2016 Kjøper alltid salma på tilbud og har i fryseren. Den holder lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå