Gå til innhold

jeg og mannen skal ha


Anbefalte innlegg

Skrevet

Laksewok i kveld, kjøpte 1 kg salmalaks på tilbud i dag. Kan laksen deles i 2, så fryser vi den ene delen ubehandlet?

 

Anonymous poster hash: e207c...507

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig

 

Anonymous poster hash: 22b49...452

Skrevet

Takk for svar!

 

Anonymous poster hash: e207c...507

Skrevet

Laksewok i kveld, kjøpte 1 kg salmalaks på tilbud i dag. Kan laksen deles i 2, så fryser vi den ene delen ubehandlet?

 

Anonymous poster hash: e207c...507

Ja, men 500 gram er alt for mye for to voksne... 300-350 er mer riktig.

 

Anonymous poster hash: 68018...044

Skrevet

Det var 700 g, bare sa 1 kg for det var enklere. Men om det blir rester brukes det til fiskegryte👍

 

Anonymous poster hash: e207c...507

Skrevet

Kjøper alltid salma på tilbud og har i fryseren. Den holder lenge. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...