Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #1 Skrevet 28. april 2016 Om jeg kan kreve å få vite hvor? Han har utvidet samvær med barna ,fra torsdag til mandag annen hver uke samt halvparten av feriene Anonymous poster hash: 90bde...cab
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #2 Skrevet 28. april 2016 Eh.. Du må jo nesten vite hvor han skal bo? Eller vite hvor barna dine bor når de er på samvær. Nekter han å fortelle eller? Anonymous poster hash: 538fb...9cd
TPK Skrevet 28. april 2016 #3 Skrevet 28. april 2016 Du må selvsagt få vite hvor barna er når de er hos ham.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #4 Skrevet 28. april 2016 Ja, det er dette som er problemstilling om dagen , i tillegg til mye annet. Skrevet om min historie tidligere, ang exen og valpen .. Hi Anonymous poster hash: 90bde...cab
Gjest Antarctica Skrevet 28. april 2016 #5 Skrevet 28. april 2016 Skrulling altså. Han vil ikke si hva hans nye adresse er?!!?
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #6 Skrevet 28. april 2016 Ja, det er dette som er problemstilling om dagen , i tillegg til mye annet. Skrevet om min historie tidligere, ang exen og valpen .. Hi Anonymous poster hash: 90bde...cab Å, det er deg ja... Da er jeg ikke overrasket... Anonymous poster hash: 646c2...2b4
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #7 Skrevet 28. april 2016 Han vil ikke si noe som helst og aner ikke om han har fortalt noe til barna engang... Han har ikke flyttet enda. Hi Anonymous poster hash: 90bde...cab
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #8 Skrevet 28. april 2016 Googlet litt... Man har tydeligvis ikke krav på å få vite slikt... Hi Anonymous poster hash: 90bde...cab
Gjest Stjerneklart Skrevet 28. april 2016 #9 Skrevet 28. april 2016 Du må da få vite hvor han bor, hvis barna deres bor hos han torsdag til mandag annen hver uke?? Hva er begrunnelsen hans for å holde dette hemmelig for deg?
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #10 Skrevet 28. april 2016 Hvordan vet du at han skal flytte? Har han fortalt det til deg, eller har du hørt det hos noen andre? Anonymous poster hash: 9f141...5cb
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #11 Skrevet 28. april 2016 Huset hans/vårt stod som solgt på Finn.no... Ei venninne fant det der... Hi Anonymous poster hash: 90bde...cab
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #12 Skrevet 28. april 2016 Huset hans/vårt stod som solgt på Finn.no... Ei venninne fant det der... Hi Anonymous poster hash: 90bde...cab Har du spurt ham hvor han skal flytte, da? Anonymous poster hash: 9f141...5cb
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #13 Skrevet 28. april 2016 Jeg VET ikke, jeg bare tror, men om du f.eks skal søke barnebidrag gjennom nav så finner nav ham i folkeregisteret. Og hvis du da ber om innsyn i papirene så vil vel kontaktopplysningene hans stå på disse papirene? Syns å huske at eksens adresse sto på disse papirene den gang jeg søkte bidrag.. Men mulig jeg husker feil...? Og det hadde faktisk vært uaktuelt for meg å ikke vite hvor i verden barna mine befinner seg. Selvfølgelig bør han informere deg om bosted ellers ville jeg dratt ham for retten for å hindre samvær. En far som nekter å informere mor om hvor barnas andre hjem er kan ikke være annet enn ustabil! Anonymous poster hash: 89627...09f
Gjest Antarctica Skrevet 28. april 2016 #14 Skrevet 28. april 2016 Det er i alle fall ikke akkurat "godt foreldresamarbeid" å late som at du ikke finnes og ikke skal informeres om noe.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #15 Skrevet 29. april 2016 Nei... Dette er ikke godt samarbeid ... hi Anonymous poster hash: 90bde...cab
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #16 Skrevet 29. april 2016 Men hva er grunnen til at han ikke vil si noe, da? Hva bruker han som argumentasjon? Anonymous poster hash: 89627...09f
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #17 Skrevet 29. april 2016 Han sier ikke noe som helst.. Svarer hverken på text eller tlf. Prøver ta kontakt og null respons . Bv kalte oss begge inn til møte ang dette, han møtte ikke. Har prøvd alt for å få igang dialog... Alt jeg vet ang flytting er at jeg så huset er solgt ... Hi Anonymous poster hash: 90bde...cab
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #18 Skrevet 29. april 2016 Du får vel vite det av barna da... Aner ikke hvor gamle de er, men om de går i bhg./skole må han vel bo i nærheten. Anonymous poster hash: f1721...d0b
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #19 Skrevet 29. april 2016 Det går ikke an. Klart du må vite hvor barna dine bor! Hvis han nekter, må du innkalle til mekling. Og ærlig talt tenker jeg at en person som går inn for å gjøre det så vanskelig for eksen overhodet ikke evner å se barnas situasjon, og kanskje ikke bør ha så mye samvær. Han stiller i alle fall ikke sterkt i en mulig rettssak med denne innstillingen. Men ut i fra det jeg husker fra "hvalpen og drittmannen"-trådene så er du ikke helt god, du heller. Synes oppriktig synd på barna her, som selv har småunger til foreldre! Anonymous poster hash: 3e700...ba0
Gjest Antarctica Skrevet 29. april 2016 #20 Skrevet 29. april 2016 Det går ikke an. Klart du må vite hvor barna dine bor! Hvis han nekter, må du innkalle til mekling. Og ærlig talt tenker jeg at en person som går inn for å gjøre det så vanskelig for eksen overhodet ikke evner å se barnas situasjon, og kanskje ikke bør ha så mye samvær. Han stiller i alle fall ikke sterkt i en mulig rettssak med denne innstillingen. Men ut i fra det jeg husker fra "hvalpen og drittmannen"-trådene så er du ikke helt god, du heller. Synes oppriktig synd på barna her, som selv har småunger til foreldre! Anonymous poster hash: 3e700...ba0 Hvorfor mener du HI ikke er helt god? Jeg husker IKKE tråden som du gjør, i så fall. Utover det har du rett - det må ny mekling til, og eksmannen er ellers i ferd med å sage over greina han sitter på.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #21 Skrevet 29. april 2016 Han sier ikke noe som helst.. Svarer hverken på text eller tlf. Prøver ta kontakt og null respons . Bv kalte oss begge inn til møte ang dette, han møtte ikke. Har prøvd alt for å få igang dialog... Alt jeg vet ang flytting er at jeg så huset er solgt ... Hi Anonymous poster hash: 90bde...cab Hjelpe meg, for en smurf han er! Han graver sin egen grav! Men om vi roer litt ned og tenker rasjonelt/logisk.. Han kan jo ikke bare forsvinne fra jordens overflate. Han er kanskje på sosiale medier, må registrere seg i folkeregisteret, skolen får kontaktinfo, navpapirer, ungene forteller osv, ett eller annet sted vil det jo være mulig å finne ut hvor han (og nydama) bor.. Tviler på at han skal bli stående uten bostedsadr i folkereg., og uansett er det vel venner og familie som vet hvor han bor/skal bo. Det ordner seg nok, og du finner nok ut av det veldig snart, men herregud, jeg skjønner at du er frustrert! Anonymous poster hash: 89627...09f
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #22 Skrevet 29. april 2016 Var ikke huset ditt også eller har han kjøpt deg ut ? Anonymous poster hash: 4eb70...ea0
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #23 Skrevet 29. april 2016 En av foreldrene kan fint bo på hemmelig adresse slik at den andre ikke får vite hvor denne bor. Det finnes flere eksempler på slikt... Overlevering av barn i forbindelse med samvær må i så fall bare skje på et nøytralt sted. Dersom han flytter ut av barnas skolekrets blir det opp til han å sørge for transport til og fra skolen om mulig. Er det for langt unna skolen (om de er i skolealder) må jo i så fall samværsavtalen endres slik at den ikke dekker hverdager. Anonymous poster hash: 02cf7...cd3
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #24 Skrevet 29. april 2016 En av foreldrene kan fint bo på hemmelig adresse slik at den andre ikke får vite hvor denne bor. Det finnes flere eksempler på slikt... Overlevering av barn i forbindelse med samvær må i så fall bare skje på et nøytralt sted. Dersom han flytter ut av barnas skolekrets blir det opp til han å sørge for transport til og fra skolen om mulig. Er det for langt unna skolen (om de er i skolealder) må jo i så fall samværsavtalen endres slik at den ikke dekker hverdager. Anonymous poster hash: 02cf7...cd3 Bare hvis den andre forelderen har truet eller vært voldelig mot den som skjuler seg. Anonymous poster hash: 03bb5...d6b
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #25 Skrevet 29. april 2016 Bare hvis den andre forelderen har truet eller vært voldelig mot den som skjuler seg. Anonymous poster hash: 03bb5...d6b Og hva vet vi om hvorvidt det kanskje har skjedd i denne situasjonen...? Det er bare en side av saken som presenteres her tross alt. Anonymous poster hash: 02cf7...cd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå