Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #1 Skrevet 28. april 2016 Har du lyst å dele litt om prosessen fra start til slutt? Hvordan var det å gå til legen for å be om det? Hvordan tok omgangskretsen din det? Får man noen psykologstøtte eller annen oppfølging før, under eller etter? Frykter at det bærer dit med meg, er kraftig overvektig, har vært det hele livet (siden tidlig barndom) og er nå over 30. Klarer ikke komme meg ned, og nå har jeg fått to nydelige barn som jeg ønsker å kunne aktivt følge gjennom livet. Takk til dere som orker å svare ☺ Anonymous poster hash: 2cc1c...37a
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #2 Skrevet 28. april 2016 Svart deg i går Anonymous poster hash: 71f0b...411
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #3 Skrevet 28. april 2016 I går? Har ikke skrevet noe innlegg igår? Anonymous poster hash: 2cc1c...37a
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #4 Skrevet 28. april 2016 vektoperasjon.no Anonymous poster hash: 71233...f0b
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #5 Skrevet 28. april 2016 Jeg ba ikke om det, men bestilte det privat og betalte av egen lomme. Prosessen var grei, raskt unnagjort fra jeg bestemte meg til jeg var operert. Rask vektnedgang, grei stabilisering, noen bivirkninger - men absolutt verdt det. Anonymous poster hash: c394b...6f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå