Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #1 Skrevet 28. april 2016 Min søster kjøper alt mulig på ebay, greitnok det. Men nå som jeg har fått barn kjøper hun også ting til dem derfra. Hvordan kan en vite om disse er trygge? Er det slik at om leker inneholdergiftstoffer så er det nok å ta på dem for å få i seg gift? Er de tingene som lukter sterkt "plast/kjemikalie" verst? Anonymous poster hash: 10dac...9e7
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #2 Skrevet 28. april 2016 De er ikke trygge! Null kontroll om de er bpa-frie eller inneholder ftalater.... Russisk rulett med barnas helse, å handle på ebay... Anonymous poster hash: b4fe8...891
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #3 Skrevet 28. april 2016 Kunne kjøpt fra type England, USA eller Sør Korea tror jeg. Men IKKE fra Kina!!! Kinesiske ting er fulle av gift! Anonymous poster hash: 2bed3...3c1
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #4 Skrevet 28. april 2016 Kunne kjøpt fra type England, USA eller Sør Korea tror jeg. Men IKKE fra Kina!!! Kinesiske ting er fulle av gift! Anonymous poster hash: 2bed3...3c1 Men hvor farlig er de da? Får man i seg dritten om man tar i det? Må man spise på det? Hvor farlig er det? Anonymous poster hash: 10dac...9e7
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #5 Skrevet 28. april 2016 Man må sutte på det, skal noe til at det er så mye "gift" i dem at det går gjennom huden. Det er jo snakk om tilsetningsstoffer som kan være allergifremkallende eller hormonforstyrrende, men da må det store mengder til. Anonymous poster hash: 59c91...015
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #6 Skrevet 28. april 2016 Jeg kan jo ikke nekte henne å handle der og når vi er hos henne leker jo mine barn med hennes ebay leker. De vi får kan jeg i snik kaste... De får ikke i seg mye av å leke litt med ebay leker da mao? Anonymous poster hash: 10dac...9e7
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #7 Skrevet 28. april 2016 Man må sutte på det, skal noe til at det er så mye "gift" i dem at det går gjennom huden. Det er jo snakk om tilsetningsstoffer som kan være allergifremkallende eller hormonforstyrrende, men da må det store mengder til. Anonymous poster hash: 59c91...015 Nå kjente jeg at jeg ble veldig nysgjerrig på hvordan du vet drtte. Mvh miljøkjemikeren som er fundamentalt uenig i det du sier. Anonymous poster hash: 4c48f...854
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #8 Skrevet 28. april 2016 Mange ting innheholder også giftige metaller etc. Noen ting kan også både irritere og penetrere huden. Ville vært forsiktig med smykker f.eks. Og ansiktsmalingene er kjempegiftige, også dem som er markert non-toxic. Anonymous poster hash: 2bed3...3c1
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #9 Skrevet 28. april 2016 Nå kjente jeg at jeg ble veldig nysgjerrig på hvordan du vet drtte. Mvh miljøkjemikeren som er fundamentalt uenig i det du sier. Anonymous poster hash: 4c48f...854 Hehe.. Enig, hvirdan vet hun dette ja.. 😀 Så bra med folk som synser og skriver det som om de vet.. 😀😂 Anonymous poster hash: 0b640...927
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå