Marsch83 Skrevet 28. april 2016 #1 Skrevet 28. april 2016 Kommer det til å gå over? Trodde jeg ønsket 2 barn,men hjertet sier jeg skal gå for 3. Hvordan få mannen på gli med det? Har gutt 3 år og jente 1år
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #2 Skrevet 28. april 2016 For noen går det over, for andre ikke. Viktig å uansett ikke henge seg opp i at det betyr alt her i livet, husk at du har to flotte barn som dere har tid og økonomi (antar jeg, i alle fall bedre enn med tre) til å følge godt opp:) Det kan jo også hende at man ikke klarer å få flere. Husk også at en til kan bli tvillinger. Vet om flere som tenkte at tre barn var koselig, og så ble det fire. Det kan gå helt fint, bare husk at muligheten er der. Ville ikke sagt direkte "jeg vil ha et barn til" eller begynt å mase. Enten ønsker mannen dette, eller så gjør han det ikke. Men han kan jo endre mening. Jeg ville nok gått litt forsiktig frem, sagt at du egentlig ønsket to, men har begynt å tenke litt på om det hadde vært fint med en til. Spørre forsiktig om ikke han vil bare tenke litt på saken, og la han få litt tid. Anonymous poster hash: 2a2e9...f2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå