Gå til innhold

Så PMS at jeg sa opp jobben.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å nei!

Jeg ble så sur på jobb (grusomme pms) at jeg sa til sjefen "fint det, jeg slutter nå! Som i NÅ!" Og så gikk jeg :o

Dette var jo lurt, veldig! :/

Anonymous poster hash: 3e690...363

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje sjefen ble glad hvis du ofte blir så sur?

Du får bare begynne å se deg om etter noe annet da.

Anonymous poster hash: f3b24...4eb

Skrevet

Får sette deg ned og søke på nye jobber da. Siden du nå er arbeidsledig.

Bare husk å få med i søknaden at du er veldig hissig når du har pms, slik at ny arbeidsgiver kan ta høyde for at du kanskje blir sint og slutter der også.

Anonymous poster hash: 5ee4f...1f0
Skrevet

Det er jo gjensidig oppsigelsesfrist, så jeg tror ikke man bare kan gå på dagen slik???

Skrevet

Syns du skal ta en tlf til sjefen din og forklare deg..

Skrevet

Haha, uff. Én telefon til sjefen og en til legen. Du kan jo ikke ha det sånn hver mnd.

Anonymous poster hash: 787d4...7f5

Skrevet

Pms eller ikke. ..Slik oppførsel kan du ikke vise i profesjonell setting.

Anonymous poster hash: 2e2f2...456

Skrevet

Her må du bare legge deg helt flat og beklage dypt! Slik oppfører man seg jo ikke. En oppsigelse skal vel helst komme skriftlig, om man sier noe slikt i sinne går nok det i orden. Men veldig negativt for arbeidsmiljøet ditt, da. Håper det var en engangshendelse og at dere begge kan gå videre og legge det bak dere.

Anonymous poster hash: 8abc7...3d2

Skrevet

Hoho, omtrent gjort det samme selv, men jeg begrenser meg til å sjekke stillingsannonser på nett og utformer oppsigelsen i hodet.

Holder på å slå opp med kjæresten hver PMS og. Happy days.. :roll: :roll:

Ville bedt om unnskydning og forklart situasjonen, hvis jeg følte det var verdt det/jeg måtte ha jobben.

Skrevet

Jøss, så mange som godter seg. 

Anonymous poster hash: 8bb06...2ba
Skrevet

Haha. Gjorde jeg en gang også. Selvsagt var det ikke bare pms sin skyld, det var ikke noe bra sted å jobbe. Pms gav meg bare mot til å gjøre det.

Gikk helt fint, fikk tre andre jobbtilbud og gikk opp 100 000,- i lønn også.

Anonymous poster hash: fb213...ddd

Skrevet

Haha må bare le litt..

Jeg er også en som sliter med ekstrem pms.

Har faktisk gjort det samme. Nå var ikke sjefen eller arbeidsplassen generelt helt god da og etter å ha blitt behandlet dårlig over lang tid så sprakk jeg rett og slett.

Jobbet som kokk og sa opp i raseri midt i julebordsesongen. Kunne nok ikke passet dårligere for arbeidsplassen.

Foranledningen var at sjefen dro noen vitser om kroppen min (overvekt) mens han lo. Rett og slett mobbing.

Jeg mistet helt hodet og sa opp, kastet fra meg arbeidsklærne, og dro på dagen. Kom innom med sykemelding ut oppsigelsestiden senere den dagen (1 mnd) og skriftlig oppsigelse.

Fikk rett og slett nok og måtte bare bort derfra. Hadde i tiden før grått på do nesten daglig, men i den verste PMS'en så var det brått slutt på å stå med lua i hånda å ta i mot dritt. Veldig glad for at jeg stod opp for meg selv og har aldri angret. Hadde ny jobb innen oppsigelsestiden var over.

Er også en av de som kan finne på å nesten gjøre d slutt med mannen under PMS. Mister rett og slett alle følelsene for han fra eggløsning til mens. Skummelt at personligheten og følelser kan endre seg så drastisk.

Virkelig ikke noe å le av. Man er jo rett og slett ikke seg selv når det står på.

Enten står du for det du har sagt, gjør en innsats for å finne deg en ny jobb og evt jobber ut oppsigelsestiden.

Eller så kryper du til korset å ringer sjefen å ber om unnskyldning og håper at sjefen kan forstå og legge d bak seg.

Trives du på jobben og ønsker du å fortsette der da?

Jeg ville bare bort, men fikk aldri ut fingeren til å søke nye jobber. Var nok litt deprimert i tillegg den tiden. Men jeg fikk motivasjonen jeg trengte til å søke nye jobber den dagen jeg endelig klarte å forlate den gamle. Så selvom PMS'EN min er en ond forbannelse spm forfølger meg 2 uker hver eneste mnd så kom det jo noe "godt" ut av det

Hehe.

Anonymous poster hash: 4516e...aff

Skrevet

Hei på dere, hi her...

Jeg må bare få med at jeg altså ikke er en sur megge, jeg bruker aldri si så mye, har veldig lang strikk, hodet koker hver pms, og mannen får nok høre det, men på jobb har jeg klart å holde meg.

Sjefen min derimot, er generelt ufordragelig, har vært lenge, så at jeg sprakk nå føler jeg er ok. Det er bare at uten pms hadde jeg nok aldri sagt noe, og ja, jeg vet jeg nå var barnslig og uansvarlig, men føler meg faktisk litt rampete her jeg sitter, og TRO meg det er deilig haha...

Ny jobb ville jeg ha uansett, så håper jeg finner det :)

Anonymous poster hash: 3e690...363

Skrevet

Du bør uansett unnskylde oppførselen din. Også for fremtidig referanse. Og tenk på hvordan du skal fremstille det i et intervju

Anonymous poster hash: 2e2f2...456

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...