Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #1 Skrevet 28. april 2016 Noen som har eller har prøvd? Vi er inne i første uken med prøvekasse. Favorittkassen. Bestilte for 4 personer i fire dager annenhver uke, for å forsøke. Har en stk meeeeget kresen unge, så er spent da. Kun fått forsøkt to av de fire rettene så langt. Den første var en hit mens kjøttpaien vi lagde i går, var det kun mannen som likte...så det ble mye svinn for å si det sånn. Syns også den tok litt for mye tid å lage. Tenker at jeg er usikker på om vi skal fortsette...men kanskje ikke så greit å bedømme etter bare noen dager? Hva er deres erfaringer? Anonymous poster hash: 23325...727
Marriet Skrevet 28. april 2016 #2 Skrevet 28. april 2016 Jepps vi har og er stort sett fornøyd. Jeg er mest fornøyd med ekspresskassen og barnekassen. Vi prøvde favorittkassen og fikk også den der kjøttpaien 😂 den var grusom! For oss er det viktig at det er enkelt å lage, sunt, at det går fort og selvfølgelig er godt. Derfor ekspress og barnekassen som slår an her. Har prøvd sunn og lett kassen et par uker nå og det er- unnskyld uttrykket, bare dritt. Veldig fornøyd med fruktkassen også 😊
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #3 Skrevet 28. april 2016 Den slo ikke an her, mye av maten ble litt for spesiell for oss alle sammen. Til og med i barnekassen. Anonymous poster hash: 95ca4...eaf
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #4 Skrevet 28. april 2016 Den slo ikke an her, mye av maten ble litt for spesiell for oss alle sammen. Til og med i barnekassen. Anonymous poster hash: 95ca4...eaf Et par av fiskerettene var forresten veldig gode da, så de har vi lagd flere ganger etterpå. Men ikke noe av det andre. Anonymous poster hash: 95ca4...eaf
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #5 Skrevet 28. april 2016 Vi har satt abonnementet på pause Pga er så mye rart. Og det tar så lang tid å lage maten. Vi kaster mye mat også. Anonymous poster hash: 8196c...741
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #6 Skrevet 28. april 2016 Vi har satt abonnementet på pause Pga er så mye rart. Og det tar så lang tid å lage maten. Vi kaster mye mat også. Anonymous poster hash: 8196c...741 Ja, hvis det blir sånn er jo hele vitsen vekke... For vår del var det for å spare tid og å prøve nye, spennende ting - men ikke alt som dermed er bedre;-) Anonymous poster hash: 23325...727
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #7 Skrevet 28. april 2016 Ja, hvis det blir sånn er jo hele vitsen vekke... For vår del var det for å spare tid og å prøve nye, spennende ting - men ikke alt som dermed er bedre;-) Anonymous poster hash: 23325...727 Ja,vi hadde samme plan 😊😊 Anonymous poster hash: 8196c...741
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #8 Skrevet 28. april 2016 Vi prøvde ekspress kassen, smakløs mat. Anonymous poster hash: bc804...ed9
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #9 Skrevet 28. april 2016 Vi gav opp. For mye spesiell mat. Manglet liksom det viktigste (potet/pasta/ri og vanlige grønnsaker) Kunne tenkt meg en kasse med fiskemiddag to ganger i uken og diverse annet, vanlig "kjedelig" mat med vanlig tilbehør til. Så kunne de heller hatt røde linser eller en eksotisk grønnsak som smakstilbehør istedenfor hovedtilbehør. Anonymous poster hash: efc81...a89
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #10 Skrevet 28. april 2016 Vi har barnekassen, hatt i mange mnd og kommer til å fortsette. Er så deilig å slippe å finne ut hva man skal lage hver dag. Mye flottere råvarer enn det man får kjøpt på butikken (stort sett) også Anonymous poster hash: f2ba5...21c
Løvetanner Skrevet 28. april 2016 #11 Skrevet 28. april 2016 Vi har hatt Godt Levert i flere år, og prøvde Adams en periode for å sammenlikne. Jeg sier meg enig med mange av de som har svart, maten fra Adams er litt for spesiell, og den tar for lang tid å tilberede. Vi prøvde både barne- og ekspresskassen. Så nå er vi tilbake på Godt Levert:)
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #13 Skrevet 28. april 2016 I en tredagers kasse er det vanligvis en rett som er god (ofte fiskeretten), en middels og en lite god (ofte svin). Pauser de fleste ukene. Ble litt lei. Anonymous poster hash: 02744...e9f
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #14 Skrevet 28. april 2016 Har barnekassen, og er stort sett nøgd. Av og til tilpassar eg rettane for å passe til ungane, og av og til avbestiller eg fordi det feks er sei eller noko anna eg veit vi ikkje likar. Har blitt kjend med fleire grønnsaker, og korleis ein kan bruke grønnsakene. Det er litt arbeid, men så slepp ein planlegging og handling på førehand. Det er som regel ein rett som er ganske rask å lage, til spes travle dagar. Vi brukar det ca annankvar veke, litt sjeldnare, for kan bli litt lei. Rettane er gjennomtenkte når det gjeld ernæring og energiinnhald. Har og prøvd godt levert. Der er det litt meir ferdigkutta grønnsaker og ferdiglaga mat, og litt meir varierande når det gjeld kcaloriinnhald, men er generellt nøgd med dei og. Deilig å sleppe å planlegge og finne på rettar heile tida. (Mannen er diverre minimalt interessert i matlaging) Anonymous poster hash: e6aab...0c2
Appelsinpiken Skrevet 29. april 2016 #15 Skrevet 29. april 2016 Vi har ekspresskassen. Har to barn. V elsker det nye oppskrifter og nye kombinasjoner vi ikke har tenkt på selv. Tok ekspresskassen siden vi er sultne etter jobb og barnehage, og den er forholdsvis kjapp og lett å lage.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #16 Skrevet 29. april 2016 Vi har ekspress og er fornøyd. Vi har levering annenhver uke. Det er for mye oppdrettslaks og svin, ellers er bi fornøyd med variasjonen. Annenhver uke spiser vi jo kun egen mat uansett. Anonymous poster hash: 1676f...314
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2017 #17 Skrevet 19. juni 2017 På 4/28/2016 den 11.02, Anonym bruker skrev: Vi har satt abonnementet på pause Pga er så mye rart. Og det tar så lang tid å lage maten. Vi kaster mye mat også. Anonymous poster hash: 8196c...741 Vil bare varmt anbefale kokkeløren matkasse, her er mye av det tidkrevende ferdiglagd (sauser o.l.) så det går relativt fort å lage og det føles som man er på restaurant hver gang. I tillegg er det meste ferdig porsjonert så vi slipper å kaste noe. Anonymkode: 50d77...692
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå