Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #1 Skrevet 28. april 2016 Jeg er veldig husredd og hater Ă„ vĂŠre alene hjemme pĂ„ natta. I gĂ„r mĂ„tte mannen brĂ„tt pĂ„ en jobbreise sĂ„ da mĂ„tte jeg sove alene. Vanligvis pleier jeg da Ă„ sovne pĂ„ sofaen med alt av lys og tv pĂ„, men i gĂ„r skrudde jeg av alt lys, gikk og la meg og sovnet nesten med en gang đđđ  SĂ„ nĂ„ er jeg veldig stolt over meg selv.  Anonymous poster hash: a031a...71d
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #2 Skrevet 28. april 2016 đđđđ Â Anonymous poster hash: 8ea96...4ee
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #3 Skrevet 28. april 2016 Jeg er veldig husredd og hater Ă„ vĂŠre alene hjemme pĂ„ natta. I gĂ„r mĂ„tte mannen brĂ„tt pĂ„ en jobbreise sĂ„ da mĂ„tte jeg sove alene. Vanligvis pleier jeg da Ă„ sovne pĂ„ sofaen med alt av lys og tv pĂ„, men i gĂ„r skrudde jeg av alt lys, gikk og la meg og sovnet nesten med en gang đđđ  SĂ„ nĂ„ er jeg veldig stolt over meg selv.  Anonymous poster hash: a031a...71d Lucky you đđŒđđŒ Sliter med det samme. Har alltid sovet alene, pga mannen jobber om natta men plutselig tĂžr jeg ikke mer đȘ SĂ„ vĂŠr kjempestolt av deg selv đ    Anonymous poster hash: 5db74...742
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #4 Skrevet 28. april 2016 Jeg var veldig husredd fÞr i tiden, men jeg har snudd det og er det nÄ ikke i det hele tatt. Men det var forferdelig alle Ärene det varte. Jeg mÄtte bli veldig bevisst tankene mine for Ä snu frykten. NÄ koser jeg meg alene  Well done, Hi! Anonymous poster hash: 744df...e5a
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #5 Skrevet 28. april 2016 SÄ bra at du klarte det. Stor klapp pÄ skulderen.  Anonymous poster hash: fcaa4...3af
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #6 Skrevet 28. april 2016 Jeg er veldig husredd, sÄ jeg syntes du var flink  Anonymous poster hash: f5508...fe4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ