Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #1 Skrevet 28. april 2016 Jeg har langt TYKT hår. Jeg synes fletter er så flott men får det ikke til. Håret mitt er så stort og det er så mye at jeg ikke klarer å "sortere" det riktig. Om håret er skikkelig fett klarer jeg å holde orden på det når jeg fletter men et fettflette er jo ikke pent. Må jeg bare innse at jeg har ti tommeltotter og aldri vil lære meg flettingens kunst? 🙄 Eller har du noen GODE tips og oppskrift på enkle fletter? Har ikke kjøpt bok men prøvd YouTube videoer. Anonymous poster hash: 7a2f0...01b
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #2 Skrevet 28. april 2016 Fettflette... Anonymous poster hash: b8179...e58
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #3 Skrevet 28. april 2016 Fettflette... Anonymous poster hash: b8179...e58 Vet... Manglet ett godt ord for det. Men det er jo en fettflette da. 🙄 Anonymous poster hash: 7a2f0...01b
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #4 Skrevet 28. april 2016 Jeg klarer lett å flette datteren min. Både vanlig flette og fiskeflette. Men på meg selv er det klin umulig. Har som deg enormt tykt hår. Fiskeflette går ikke, og starter jeg ved nakken blir fletten veldig kort pga tykkelsen selve fletten ender med. Og jeg har langt hår i utgangspunktet, langt ned på ryggen. Har gitt det opp på meg selv. Anonymous poster hash: 8da45...f8a
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #5 Skrevet 28. april 2016 Vet... Manglet ett godt ord for det. Men det er jo en fettflette da. Anonymous poster hash: 7a2f0...01b Ja, tipper de som evt er fra nordnorge her får en bismak av det ordet.. Hva med å ha saltvannsspray i håret? Da blir det "seigt" uten å se fett ut, og mye lettere å "overtale" til å ligge den veien du ønsker? Alle disse flettemenneskene anbefaler jo "dag-2-hår". Jeg har liksom ingen spesiell flette å anbefale, da jeg pleier å lage fiske/pariserflette i alle vinkler og retninger på datteren min, og kan gjøre det samme på meg selv og. Men, jeg har så tynt hår at det ser bare latterlig ut :l Anonymous poster hash: b8179...e58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå