Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #1 Skrevet 28. april 2016 http://www.side2.no/aktuelt/kvittet-seg-med-kiloene---og-det-darlige-forholdet/3423218393.html Anonymous poster hash: 81498...785
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #2 Skrevet 28. april 2016 Kan ikke tro det. Hvor er all løs hud? Strekkmerker? Anonymous poster hash: 8cb0a...69a
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #3 Skrevet 28. april 2016 strekkmerkene på magen hennes vises jo enda, regner med resten er fiksa av plastic fantastic? Anonymous poster hash: 4441a...7db
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #4 Skrevet 28. april 2016 Oi der var det en meget stor forandring, ansiktet ser ikke ut som det tilhører samme person! Anonymous poster hash: f5ae1...afb
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #5 Skrevet 28. april 2016 Har vel tatt et inngrep da vel? Er normalt å ta vekk restene som henger igjen. Vanskelig kan det være å skjønne dette? Janteloven lenge leve. Gud forby om en feit blir smekker. Og gæli er det når folk er feite, og jammen er det gæli når de blir hotte også. Anonymous poster hash: f6662...e32
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #6 Skrevet 28. april 2016 Å jøye meg for en forskjell! Hun ser jo helt fantastisk ut! FOR en følelse for henne da! Hun har nok fått litt plastisk hjelp med å bla fjerne overflødig hud tenker jeg, men det må jo til når man går ned såpass mye. Anonymous poster hash: 3d382...a2d
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #7 Skrevet 28. april 2016 Ja det er samme jente. Har lest artikler om henne i USA også. Hun er ugjennkjennelig, men samme jenta! Anonymous poster hash: 4f904...248
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #8 Skrevet 28. april 2016 Sjekk instagramprofilen hennes, weightlosshero, så ser du underveisbildene. Imponerende forandring! Anonymous poster hash: 6aa16...b49
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #9 Skrevet 28. april 2016 Hun har jo "bukplastikk-navle", så det er vel henne. Og den pussige benposituren kompenserer nok for andre skavanker. Men, bra jobbet, håper hun føler det selv! Anonymous poster hash: 4f320...ba9
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #10 Skrevet 28. april 2016 Ja, man kan fortsatt se at hun ligner i ansiktet. Se f.eks på pannen. Anonymous poster hash: b1129...0a6
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #11 Skrevet 28. april 2016 Hun var ikke lett å kjenne igjen nei, men så flott hun var. Det jeg la mest merke til var hvor mye gladere hun ser ut Anonymous poster hash: c0654...134
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå