Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #1 Skrevet 28. april 2016 De siste fem gangen vi har hatt(prøvd i allefall) sex så har han ikke klart å bli hard eller så har han blitt myk igjen med en gang. Selv etter iherdig arbeid fra min side, både med "aktiviteter" og antrekk.. Han sier det ikke er min skyld og at problemet er oppi hodet hans.. men hva eller noe mer sier han ikke.. Sist gang jeg opplevde dette så var det fordi min daværende samboer tenkte på hun som han hadde en affære med, og derfor ikke tente på meg mer.. Nå er jeg livredd det skjer igjen, ikke at jeg tror det, men min spontane reaksjon var at dette var begynnelsen på slutten.. Men jeg velger å tro at det ikke er det, jeg må bare "overtale" kroppen også.. Men er det normalt ? Selv i et godt fungerende forhold(ekteskap) ? Hadde problemet vært fysisk av noen grunn, så føler jeg det er lettere å svelge.. Da er det liksom ikke hans problem, men når han sier det sitter i hodet.. så føler jeg at det er litt bevisst av han.. at han ikke egentlig har lyst, vil eller tenner på meg lengre ( selv om han sier han gjør det).. Beklager syt og frustrasjon, men måtte lufte det litt i håp om at jeg ikke var alene... Anonymous poster hash: 74a3a...d58
Luksusdyret Skrevet 28. april 2016 #2 Skrevet 28. april 2016 (endret) Vanskelig for oss å si, han kan være utro, slite med noe, være sliten på jobb, ha noen fysiske grunner for det som skjer. Hvorfor ikke spørre hva konkret som er i hodet hans, som gjør at han ikke tenner? Endret 28. april 2016 av MrsRiddick
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #3 Skrevet 28. april 2016 Vanskelig for oss å si, han kan være utro, slite med noe, være sliten på jobb, ha noen fysiske grunner for det som skjer. Hvorfor ikke spørre hva konkret som er i hodet hans, som gjør at han ikke tenner? Han sier han ikke vet .. men akkurat der tror jeg han ikke. Han sier det bare er sånn noen ganger... HI Anonymous poster hash: 74a3a...d58
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #4 Skrevet 28. april 2016 Min mann slet med det samme. Han slet fordi han følte at jeg ikke tente på han lenger siden han ble så ofte avvist. Jeg hadde ikke noen sexlyst og da ville jeg rett og slett ikke. Har blitt mye bedre nå etter at jeg fikk bedre selvtillit og deretter mer sexlyst Anonymous poster hash: 496bb...b0d
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #5 Skrevet 28. april 2016 Det er veldig normalt at menn kan ha perioder der utstyret ikke fungerer optimalt. Gi han tid. Min mann hadde samme problemet en periode i 20 årene. Det varte vel ca 6 mnd. Nå er vi begge over 40, og han har ikke hatt det problemet siden den gange. Hos oss gikk det seg bare til. Anonymous poster hash: fc001...f6c
Luksusdyret Skrevet 28. april 2016 #6 Skrevet 28. april 2016 Det er veldig normalt at menn kan ha perioder der utstyret ikke fungerer optimalt. Gi han tid. Min mann hadde samme problemet en periode i 20 årene. Det varte vel ca 6 mnd. Nå er vi begge over 40, og han har ikke hatt det problemet siden den gange. Hos oss gikk det seg bare til. Anonymous poster hash: fc001...f6c Det kan jo gå seg til av seg selv også, men det skader ikke å ta en tur til legen og sjekke nivået på diverse hormoner i kroppen. Kan være enkel fiks på problemet hvis mannen for eksempel har for lite testosteron.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #7 Skrevet 28. april 2016 Han er ikke avvist ihverfall, for det er jeg som har mest sexlyst av oss.. Ja, har ikke noe annet valg enn å gi han tid. Han vil ikke ha noe hjelp av noe slag, dette går seg til er det store mottoet. Han nærmer seg snart 40 og jeg er ikke veldig langt etter, og at mange år sammen bak oss.. så skjønner ikke timingen.. Vi prøver også å få barn, men det har vi prøvd på i snart ett år, så er ikke prestasjonsangst heller.. Er bare som om han har slått av en bryter, blitt uinteressert.. og spesielt uinteressert i å "forklare" seg.. Selv om jeg går til det ytterste for å ha medfølelse og sympati og prøver hvertfall ikke la han føle noen skyld.. bare snakke om det, om det er noe han føler på så kan vi få det ut av verden.. men nei.. huff Har en vond følelse i magen, akkurat som om noe er skikkelig galt, klarer ikke fokusere på noe annet.. og vil egentlig ikke hjem etter jobb.. bare være litt for meg selv.. Anonymous poster hash: 74a3a...d58
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #8 Skrevet 28. april 2016 Hmmm... Du mener det ikke er noe press siden dere har prøvd ett år? Høres ut som et økende press spør du meg? Og du har mest sexlyst? Kanskje han ikke har så lyst, men har følt seg presset på grunn av prøving og din sexlyst? Anonymous poster hash: f15fa...c50
Violeta Skrevet 28. april 2016 #9 Skrevet 28. april 2016 Mannen min klarte ikke å bli hard da vi prøvde å bli gravid, så det høres ikke usannsynlig ut at det er det som er grunnen her..
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #10 Skrevet 28. april 2016 Kan det være han har fått kalde føtter ang barn da? Eller helt motsatt, at han tenker -nedtur- hver gang du ikke blir gravid? At han føler at han ikke får det til? Anonymous poster hash: 8375a...0bf
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #11 Skrevet 28. april 2016 Mannen min klarte ikke å bli hard da vi prøvde å bli gravid, så det høres ikke usannsynlig ut at det er det som er grunnen her.. Han har jo klart det det året vi nå har prøvd, og vi har ikke hast.. ikke interessert i gå gå til utredning selv om vi passerer året.. veldige enige om at det skjer når det skjer.. verken tester,temper eller maser noe om det.. Det med min sexlyst har jeg lært å tilpasse meg.. etter mange år skjønner jeg at jeg ikke kan mase, at det ikke er tiltrekkende.. Så de ulike elementene her har jo pågått en god stund, og fungert godt.. til nå.. HI Anonymous poster hash: 74a3a...d58
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #12 Skrevet 28. april 2016 Gi han tid, og la han ta initiativ. Vær intime uten at det skal føre til samleie. Min mann hadde samme problem og da var det en kombinasjon av stress på jobb, at han følte press til å "levere" på hjemmebane, og at han følte at jeg maste for sex. Anonymous poster hash: cd293...d4e
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #13 Skrevet 28. april 2016 Om dere nærmer dere 40 så har dere jo ikke veldig god tid. Kanskje ennutredning vil hjelpe? Anonymous poster hash: 004ae...835
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #14 Skrevet 28. april 2016 Om dere nærmer dere 40 så har dere jo ikke veldig god tid. Kanskje ennutredning vil hjelpe? Anonymous poster hash: 004ae...835 Ja, jeg vil gjerne, men min mann nekter... så lar det gå litt til før jeg tar det opp igjen.. Kanskje han skjønner det selv nå som ting begynner å streike.. HI Anonymous poster hash: 74a3a...d58
Luksusdyret Skrevet 28. april 2016 #15 Skrevet 28. april 2016 Ja, jeg vil gjerne, men min mann nekter... så lar det gå litt til før jeg tar det opp igjen.. Kanskje han skjønner det selv nå som ting begynner å streike.. HI Anonymous poster hash: 74a3a...d58 Kan det hende at han nekter utredning fordi han egentlig ikke ønsker barn? Og håper på at du ikke blir gravid på naturlig måte`? Hvis han hadde ønsket barn, ville det ha vært rart å ikke takke ja til utredning etter 1 år med prøving uten resultat.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #16 Skrevet 28. april 2016 Kan det hende at han nekter utredning fordi han egentlig ikke ønsker barn? Og håper på at du ikke blir gravid på naturlig måte`? Hvis han hadde ønsket barn, ville det ha vært rart å ikke takke ja til utredning etter 1 år med prøving uten resultat. Kan han ha sterilisert seg bak din rygg og fått manglende ereksjon som følger av inngrepet (ikke permanent/permanent)? Anonymous poster hash: aa7d4...67f
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #17 Skrevet 28. april 2016 Kan det hende at han nekter utredning fordi han egentlig ikke ønsker barn? Og håper på at du ikke blir gravid på naturlig måte`? Hvis han hadde ønsket barn, ville det ha vært rart å ikke takke ja til utredning etter 1 år med prøving uten resultat. Jeg tror hovedsaklig det går på at det er et kjempe nedelerlag for han at vi må ha hjelp for at jeg skal bli gravid, men jeg tror også han oppriktig mener at vi skal klare dette på egenhånd.. Men klart, jeg tenker jo også at det er en mulighet for at han kanskje har ombestemt seg eller ikke ønsker seg barn mer... HI Anonymous poster hash: 74a3a...d58
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #18 Skrevet 28. april 2016 Kan han ha sterilisert seg bak din rygg og fått manglende ereksjon som følger av inngrepet (ikke permanent/permanent)? Anonymous poster hash: aa7d4...67f Tviler jeg sterkt på, han er livredd for å gå til legen.. spesielt om det skulle gjelde intimsoner HI Anonymous poster hash: 74a3a...d58
Hønemor30 Skrevet 28. april 2016 #19 Skrevet 28. april 2016 Min hadde en sånn periode da han var syk uten å vite det. Så det er mange ting som kan spille inn. Men det viktigste er at dere er ærlige og prater sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå