Gå til innhold

Noen her som er mindre pen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og da mener jeg virkelig mindre pen. Tenker dere noen gang om hvordan livet ville ha vært hvis dere var normalt attraktive eller pene? Føler dere et savn å bli sjekket opp, flørtet med, kunne føle seg fin på fest, på bilder, få komplimenter for utseende? Eller er det bare jeg som tenker slik?

Anonymous poster hash: cbe39...26d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er mindre pen. Veldig nøytral og grå mus. Har alltid levd i skyggen av mine venninner og har ekstremt dårlig selvtillitt. Det hjelper ikke at mannen sier hver dag at jeg har forfalt og hvis jeg pynter meg så er jeg ikke meg selv og pynter meg for andre. Idiot :( men ja, jeg har alltid følt et savn og kunne ønske at jeg fikk litt oppmerksomhet fra andre. Jeg føler meg lite verdt og i veien for det meste

Anonymous poster hash: 60f55...f6e

Skrevet

Jeg er mindre pen. Likevel har jeg ok selvtillit da jeg ikke er spesielt opptatt av utseende. Hadde jeg anstrengt meg med sminke, hår og klær kunne jeg kanskje blitt kalt søt på en god dag, men det interesserer meg ikke. Jeg er godt gift og lykkelig med mannen. Det hadde sikkert vært fint å være pen, men min lykke er ikke avhengig av det. Og mannen klager ikke. Men det skulle bare mangle. Da hadde han i så fall ikke vært mannen min mer.

Skrevet

Utseende er ikke alt.Jeg er pen.I fare for å høre selvopptatt ut....men jeg har alltid fått mye oppmerksomhet fra guttene/menn, men ikke alltid like positivt.Fremmede har vært utenfor huset mitt, lagt gaver i postkassen til meg(og mine foreldre?!?)...sist jeg var ute på byen(som er sjelden)så kom det en mann som bare "tok seg tilrette" holdt meg fast og gnei seg mot meg(han hadde ereksjon som kjentes godt gjennom buksa!" Han sa mye ekkelt og hadde det ikke vært for venninna mi hadde han garantert voldtatt meg!Jeg har mann og han synes det er litt morsomt når vi er ute og gutta sender blikk, jeg hater det!!virkelig hater det!Iallefall 1 gang i uka er det noen som tar meg på rompa når jeg er noen steder....men samtidig skjønner jeg dere som ikke får slik oppmerksomhet og gjerne vil ha det.Men jeg synes de peneste menneskene er de som smiler og er snille med hverandre.Det er utrolig hvor mye finere noen blir bare de smiler😃

Anonymous poster hash: cc850...16e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...