Gå til innhold

Bora et hull for under tre mnd siden..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå kjennes det likt ut som før jeg bora. Var ikke et stort hull, men måtte fylle i litt, nå iser det like mye som det gjorde før jeg dro til tannlegen!? Hun sa at det ikke ville vare evig, men det skal vel gå mer enn tre mnd mellom hver gang?

 

Anonymous poster hash: 16375...a5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være tannlegen ikke har gjort god nok jobb. Jeg gikk 10 år med problematisk tann. Viste seg å ligge igjen pittelitt i bunnen som irriterte nerven. Fikk ikke oksygen til å utvikle seg men bare var der.

Jeg kunne ikke spise vanliljesaus og appelsin, da var det veldig ising. Prøv!

 

Anonymous poster hash: b62d4...c67

Skrevet

Kan være tannlegen ikke har gjort god nok jobb. Jeg gikk 10 år med problematisk tann. Viste seg å ligge igjen pittelitt i bunnen som irriterte nerven. Fikk ikke oksygen til å utvikle seg men bare var der.

Jeg kunne ikke spise vanliljesaus og appelsin, da var det veldig ising. Prøv!

 

Anonymous poster hash: b62d4...c67

Takk for svar :)

Jeg ringte likeså godt tannlegen, skulle se det an, og om det ikke hadde gitt seg før sommerferien (eller ble verre) skulle jeg ringe da. Kunne visst skje at plomben irriterer nerven etter en stund og at det ofte gir seg av seg selv, noe som hadde vært veldig fint, for det er jo ikke billig å gå til tannlegen ;)

 

Anonymous poster hash: 16375...a5d

Skrevet

Opplevde det samme for noen år siden, kunne omtrent ikke tygge med den tanna. Det ga seg etter ca et halvt år, og jeg har ikke merket noe til den siden.



Anonymous poster hash: b861b...78f
Skrevet

Hadde samme opplevelse, det endte med rotfylling. Nå skal jeg ha krone på.. 😖💸💸💸

 

Anonymous poster hash: be2b5...fbb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...