GĂ„ til innhold

Stakkars liten đŸ‘¶đŸ»

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen min drev Ă„ tullet og lekeslĂ„ss i gĂ„r. Mannen min lĂ„ pĂ„ gulvet Ă„ slappet av da jeg fant ut at jeg skulle sette meg pĂ„ han. Jeg skulle gi mannen min ett kyss da han oppdaget at jeg hadde masse lipgloss pĂ„ leppene. Mannen min vrir seg unna med hodet og jeg begynner Ă„ prĂžve Ă„ kysse han i panna og pĂ„ kinnet for Ă„ lage merker pĂ„ han. Vi tuller og ler samtidig som jeg skriker fordi han holder hĂ„nden foran munnen min for Ă„ unngĂ„ kyssene mine. Mannen hater at jeg har pĂ„ lipgloss da det er klisette og smitter sĂ„ lett av pĂ„ han. Vi lekeslĂ„ss bare i kort tid da jeg oppdager at vĂ„r 15mnd gamle sĂžnn stĂ„r helt livredd pĂ„ sidelinjen med store Ăžyne. Gutten stĂ„r helt stille og bare observerer. Vi slutter Ă„ tulle da vi ser han og jeg sier til mannen min at "stakkars đŸ‘¶đŸ» han tror vi skader hverandre". SĂžnnen vĂ„r begynte Ă„ grĂ„te da vi sluttet lekeslossingen og lĂžp bort til oss. GrĂ„tingen ga seg like fort som den startet men dette ga meg en liten tankevekker. Det blikket sĂžnnen min ga oss og grĂ„ten fikk meg til Ă„ tenke pĂ„ de stakkars barna som opplever ordentlig slossing og vold i hjemmet. Hvor mye barna forstĂ„r selv i sĂ„ tidlig alder. NĂ„ var det riktignok tull dette her men jeg fikk likevell en klump i hjertet. Stakkars stakkars barn.

Blir ingen lekeslĂ„ssing her med det fĂžrste kjenner jeg😉. Flere som har opplevd det samme?

Anonymous poster hash: 72cfa...126

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke helt likt, men vi lekeslÄss sammen med eldste som da var rett rundt Äret. Mannen begynte Ä kile meg, noe som er det verste jeg vet. Ropte "nÄ mÄ du slutte, nÄ mÄ du slutte", men han gav seg ikke. Tok tak i hÄnda hans, og beit forsiktig i lillefingeren. Plutselig skreik ungen, og jeg hadde klart Ä bite den i pekefingeren i stedet for. Angst, dÄrlig samvittighet og jeg vet ikke hva. Kjenner fÞlelsen enda, flere Är senere. :( Som sagt, ikke helt likt, men fikk akkurat de samme tankene som deg, i tillegg til at jeg fysisk klarte Ä pÄfÞre smerte pÄ lille.

Anonymous poster hash: 7e239...c96

Skrevet

Mm...det er jammen sant. Min mann lekesloss med sÞsteren sin mens hennes 2-Äring var i samme rom. Jentungen ble livredd...

Anonymous poster hash: dfd48...e48

Skrevet

Det reagerer min snart 3 Äring pÄ ogsÄ. FÞrst nÄ i det siste har han forstÄtt at det er tull og lek. IgÄr dytta jeg mannen min ned pÄ senga og heiv meg oppÄ han mens ungen sÄ pÄ. Han var litt skeptisk fÞrst, men nÄr mannen lo sÄ han grein sÄ lo ungen med :)

Anonymous poster hash: 87758...d8f

Skrevet

Jeg tror det er sunt for barn Ä se at voksne kan tulle og leke. Mannen og jeg tuller ofte. I starten skvatt vÄr toÄring men nÄ kaster hun seg ofte inn i leken og hyler av fryd nÄr vi kiler pappa under beina.

Anonymous poster hash: cb385...760

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...