Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #1 Skrevet 27. april 2016 Har du fått lov til å beholde pengene for en ukes tur utenlands? Denne personen går på AAP på 6. Året. Er ikke på noe tiltak. Har møter med NAV ca hver 3.-hver 6. mnd. Har begynt med vurdering for ufør Nå får han mulighet til å reise utenlands for en uke sammen med broren sin. Broren kan ivareta ham hvis han blir veldig dårlig på reisen. (Både fysiske og psykiske diagnoser) Bilferie til Polen. Første gang han er utenlands på 9-10 år. Anonymous poster hash: 0e065...104
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #2 Skrevet 27. april 2016 Man kan få beholde pengene hvis man søker på forhånd og får det godkjent. Jeg fikk godkjent en uke i Syden når lege mente det var bra for helsen min og det ikke gikk utover noe tiltak, måtte levere legeerklæring da. Jeg skal søke om noen få dager i Sverige til sommeren. Anonymous poster hash: 28330...e8b
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #3 Skrevet 27. april 2016 Det ligger et eget søknadsskjema på nav.no, bare å fylle ut og sende inn Så lenge det ikke kræsjer med tiltak får du det godkjent, trenger ikke legeerklæring Selv kronisk syke kan trenge en ferie iblant Jeg har aap på femte året og har fått godkjent ferie hvert år Anonymous poster hash: 5c1e1...330
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #4 Skrevet 27. april 2016 Det ligger et eget søknadsskjema på nav.no, bare å fylle ut og sende inn Så lenge det ikke kræsjer med tiltak får du det godkjent, trenger ikke legeerklæring Selv kronisk syke kan trenge en ferie iblant Jeg har aap på femte året og har fått godkjent ferie hvert år Anonymous poster hash: 5c1e1...330 Men får du da beholde pengene også? Tidligere måtte man ha legeerklæring. Anonymous poster hash: 28330...e8b
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #5 Skrevet 27. april 2016 Men får du da beholde pengene også? Tidligere måtte man ha legeerklæring. Anonymous poster hash: 28330...e8b Ja, du beholder pengene Søknaden er en egenerklæring, du skriver under på at ferien ikke går på bekostning av tiltaksplanen din. Jeg har fått det godkjent hvert år, uten legeerklæring. Saksbehandleren min har ringt og sagt det selvfølgelig er godkjent og ønsket meg god tur Tror bare det er når du vil beholde sykepenger på ferie du trenger legeerklæring, ikke aap Anonymous poster hash: 5c1e1...330
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #6 Skrevet 27. april 2016 Ja, man har krav på betalt ferie. Anonymous poster hash: 84624...ee5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå