Gå til innhold

Er jeg streng ang leggetider?...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her må jentene på 8 og 6 år være i seng kl 8 på hverdager, halv 9-9 i helgene. Gutten på 10 år må være i seng halv 9 på hverdager og halv 10 i helgene. Vet at mange andre lar barna få være oppe lenger, og at i helgene legger mange seg akkuratt når de vil..gjerne kl 24 om de vil det. Jeg har alltid vært strix på leggetidene, og trenger virkelig at barna er i seng et par timer før jeg selv legger meg.

Anonymous poster hash: 18910...622

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her må jentene på 8 og 6 år være i seng kl 8 på hverdager, halv 9-9 i helgene. Gutten på 10 år må være i seng halv 9 på hverdager og halv 10 i helgene. Vet at mange andre lar barna få være oppe lenger, og at i helgene legger mange seg akkuratt når de vil..gjerne kl 24 om de vil det. Jeg har alltid vært strix på leggetidene, og trenger virkelig at barna er i seng et par timer før jeg selv legger meg.

Anonymous poster hash: 18910...622

Da er nok jeg strengere enn deg i tilfelle 😉 senest 1930 i hverdagene og 20-21 i helgene om det ikke er no spesielt 😊 det funker veldig godt for oss her hjemme. 7 åringer forresten 😊

Anonymous poster hash: f0c7c...d67

Skrevet

Samme som her det, jeg liker også litt voksentid på kvelden!

Anonymous poster hash: 9f946...5ad

Skrevet

8 åringen er på badet 19.15 - 19.30 og i seng etterpå. Sover som regel ca 19.40 - 20.00. Sover da til ca 7 om morgenen.

I helgene legger han seg 20.30 - 21.00 og sovner raskt. Sover da til 08.00 - 08.30.

Anonymous poster hash: 9ed69...c51

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Man gjør det som passer best. Mine eldste la seg senest 20 frem til lillebror kom. Nå er jeg heldig om de er i seng til 21.30. De er 11 og 9. Begge trener 3 ganger i uka og da er de ikke hjemme før nærmere 20.30-21, også skal det dusjes og spises og stelles. Får litt krampe av det, men det får gå

Skrevet

Her legger 7 og 8 åringene seg klokken 20.

12-åringen går på badet klokken 21, lyset må være av klokken 21.30

15-åringen legger seg som regel rundt halv elleve, men sikkert 2-3 kvelder i uken legger han seg samtidig som lillebror klokken 21.30. Han er midt i verste hormonjaget om dagen og er trøtt og sliten.

I helgene legger de to yngste seg rundt 21-21.30 og de to eldste rundt 23.

Anonymous poster hash: 6ffaf...dbd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...