Gå til innhold

Hvor ofte drikker du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist jeg drakk alkohol var i oktober. Da var jeg på fest og drakk altfor mye. Før det igjen var vel juli, når jeg var på festival. Da drakk jeg til gjengjeld 3 dager på rad, men ikke så mye at jeg ble full. Så kan vel konkludere med at det ikke er så ofte. Og skal jeg drikke så skal jeg være på fest og ha det gøy. Drikker aldri til maten eller på kvelden i helgene hjemme

 

Anonymous poster hash: 8a7f8...802

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

4-5 ganger i uken, men drikker aldri mer en et glass på en hverdag, og ikke mer en 2 glass i helgene. Blir aldri full eller merkbart beruset. Har aldri forstått de som drikker så mye at de blir fulle og bakfulle dagen etter. Hva er vitsen?

 

Anonymous poster hash: 5ce27...f51

Man kan jo anta at vi synes det er gøy...?

Skrevet

Gått gravid og amma i ett sett siden nov 2011, så det var vel siste gang jeg drakk litt alkohol 😅

 

Anonymous poster hash: fb4e7...ebc

Skrevet

Så godt som aldri, og skulle jeg finne på å drikke alkohol er det maks et glass vin. Er ikke glad i å drikke alkohol i det hele tatt.

Skrevet

Jeg drikker vel alkohol 2-3 ganger i året. Sist var i oktober ifjor. Tror kanskje gangen før det var i påsken ifjor.

 

Dersom jeg først drikker blir det ofte en del. Før drakk jeg baileys, rusbrus og kanskje noen drinker. Nå går jeg på lavkarbo og drikker enten smirnoff ice light eller ren brennevin.

Skrevet

2-3 ganger i året drikker jeg mer enn to glass vin, og drar på byen f.eks eller på fest hos venner. Utover det er det lite, jeg kjøper meg kanskje et par flasker vin som jeg har hele sommeren. På vinteren er det fint lite.

Skrevet

Jeg må bare spørre...holder du deg oppreist når du har fått i deg alt det der på en kveld? Selv blir jeg helt surrete etter 2 glass vin og drikker derfor veldig sjeldent da jeg synes det er ubehagelig, men blir nesten litt imponert hvis kroppen din fungerer rimelig greit etter så mye alkohol.

 

 

Anonymous poster hash: 7ae72...a48

Ja, blir aldri veldig full. Har en høy toleranse for alkohol og narkose.

Nå er det ikke så ofte jeg går ut lenger, så skjelden jeg drikker de mengdene nå, kanskje 1-2 ganger i året .

Skrevet

Tre ganger i året kanskje. To julebord og en fest på sommeren. Da drikker jeg til jeg blir litt bedugget, noen pils og et par-tre drinker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...