Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #1 Skrevet 27. april 2016 Han har en datter fra før som nå har et skoleprosjekt. Han har ikke engasjert seg i det hele tatt,så jeg ordnet pga barnet. I kveld tok jeg dette opp med han og han begynte å kjefte på meg,at jeg bare hadde surret det til og at han ga faen i dette prosjektet. Jeg ga beskjed om at nå trakk jeg meg ut av alt som har med datteren hans å gjøre,at han fikk ta fullt ansvar for henne selv,siden jeg nå kom til å flytte. Han sa han skulle ha 50/50 for vårt fellesbarn,noe han kan glemme. I 3 år er det jeg som har sørget for datteren hans,han har ikke gjort en eneste lekse,eller fulgt opp på noe vis. Han kjefter stort sett. En sånn drittsekk vil jeg bare ikke ha,og mitt barn skal vokse opp i trygge rammer. Nesten skremt over hatet jeg føler. Anonymous poster hash: 13e22...861
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #2 Skrevet 27. april 2016 Huff... Føler med deg. Du har ofret mye for datteren hans. Typisk menn å la kvinnene ta ansvar... Håpe han våkner opp! Anonymous poster hash: 877aa...52e
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #3 Skrevet 27. april 2016 Har du skrevet om han før? Skjønner godt du ikke gidder mer. Har han datteren 50%? Du bør i så fall gi moren beskjed om hvor lite han faktisk gjør. Anonymous poster hash: 0c22c...130
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #4 Skrevet 27. april 2016 Bra at du innser at dette er en situsjon du ikke vil leve i. Flytt asap Anonymous poster hash: 38827...41b
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #5 Skrevet 27. april 2016 Har du skrevet om han før? Skjønner godt du ikke gidder mer. Har han datteren 50%? Du bør i så fall gi moren beskjed om hvor lite han faktisk gjør.Anonymous poster hash: 0c22c...130 Nei har ikke skrevet tidligere. Jeg har forsøkt i det lengste pga barna,men nå er det stopp! Anonymous poster hash: 13e22...861
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #6 Skrevet 27. april 2016 Bedre å sette ned foten og heller få et godt liv for både deg og barnet ditt. Når du har fått til en samværsavtale med ham, etter at han har skrevet under, da tar du kontakt med hans datters mor og forklarer hvor lite han faktisk gjør med datteren sin. Stakkars jente! Lykke til med et bedre liv, HI Anonymous poster hash: 5b241...f88
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2019 #7 Skrevet 31. oktober 2019 Jeg hater også mannen min Anonymkode: 7baba...1b5
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2019 #8 Skrevet 31. oktober 2019 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg hater også mannen min Anonymkode: 7baba...1b5 Hvorfor? Anonymkode: ded41...b97
Anonym bruker Skrevet 1. november 2019 #9 Skrevet 1. november 2019 Jeg hater min mann også....😏 Anonymkode: affcd...bd6
VT69 Skrevet 29. november 2019 #10 Skrevet 29. november 2019 På 31.10.2019 den 21.58, Anonym bruker skrev: Hvorfor? Anonymkode: ded41...b97 Fordi han konsekvent prioriterer seg selv, «det er viktig for meg», samme hva det er. Spiller veldig på følelser, sparer penger som kun brukes på han selv, som laksefiske i utlandet, gutteturer etc. Vet jeg burde flytte, men har to barn
Anonym bruker Skrevet 29. november 2019 #11 Skrevet 29. november 2019 12 minutter siden, VT69 skrev: Fordi han konsekvent prioriterer seg selv, «det er viktig for meg», samme hva det er. Spiller veldig på følelser, sparer penger som kun brukes på han selv, som laksefiske i utlandet, gutteturer etc. Vet jeg burde flytte, men har to barn Da er det ikke noe å hate, for du velger det selv. Hvor bra tror du det er for barna dine å bo med en far som så tydelig kun prioriterer seg selv? Hvis han blir samværspappa må han i det minste være tilstede den tiden. Selv om foreldre liker å lure seg selv og tro at barna ikke får det med seg, så garanterer jeg at barna får med seg at det ikke finnes respekt mellom deg og din mann, at du hater ham. De greier sikkert ikke å sette ord på det, men de merker det. Og du lærer barna dine at det er sånn et forhold skal være... Anonymkode: e83fe...c46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå