Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #26 Skrevet 28. april 2016 Jeg har arvet damaskduker min bestemor vevde, og flere nydelige duker min mor har brodert. Den første broderte linduken lagde hun da hun var 17. Denne komme frem hver 17. mai. Hardangersømdukene tar jeg frem til jul. Ellers ingen duker i hverdagen, men bruker gjerne linservietter. Anonymous poster hash: 1ca56...bac
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #27 Skrevet 28. april 2016 Hvite duker i lin når vi har selskap, type jul, 17mai, bursdager osv. Ellers aldri noe. Løpere?? Ikke bruk løpere, der er så stygt. Anonymous poster hash: 3b687...b46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå