Gå til innhold

Bruker du duker?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har arvet damaskduker min bestemor vevde, og flere nydelige duker min mor har brodert. Den første broderte linduken lagde hun da hun var 17. Denne komme frem hver 17. mai. Hardangersømdukene tar jeg frem til jul. Ellers ingen duker i hverdagen, men bruker gjerne linservietter.

 

Anonymous poster hash: 1ca56...bac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvite duker i lin når vi har selskap, type jul, 17mai, bursdager osv. Ellers aldri noe. Løpere?? Ikke bruk løpere, der er så stygt.

 

Anonymous poster hash: 3b687...b46

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...