Gå til innhold

Blodtrykk...lavt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

104 og 109 over 58/60 ligger det på når jeg måler hjemme.Er det for lavt?er veldig svimmel om dagene

Anonymous poster hash: 526e5...019

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt lavt, men ikke så veldig. Kommer også an på hva det pleier å ligge på til vanlig. Drikk mye vann, kanskje du ikke blir så svimmel lenger. det kan også være lurt å sjekke jernlager og hb, er det lavt kan man være svimmel.

Anonymous poster hash: f3e6c...657
Skrevet

Det er lavt, men ikke for lavt.

Anonymous poster hash: b6673...4f0

Skrevet

Okei, er ikke sikker på hva jeg har hatt tidligere.Hva er vanlig at pulsen er på da?

Skrevet

Syns ikke dette er lavt. Helt normalt!

Men så ligger jeg på 80/50 da..😂 (Men du har et normalt blodtrykk)

Det kan være andre grunner til at du er svimmel. For lite jern, for lite b12, for lavt væskeinntak.. Har du sjekket dette?

Anonymous poster hash: 4c1a0...ccc

Skrevet

Svimmelheten henger nok sammen med det lave blodtrykket. Jeg får målt mitt blodtrykk til å være litt lavere enn ditt hos legen, og det er ikke noe problem, men jeg får ofte spørsmål av legen om jeg er mye svimmel eller står i fare for å svime av. Hvis svimmelheten plager deg ville jeg tatt en prat med legen. Bedre med en prat for mye enn en for lite

Anonymous poster hash: 9786f...57e

Skrevet

Takk, skal til lege neste uke, skal høre med han da👍Idag var jeg så svimmel at jeg måtte vente med å kjøre å hente unga...😳

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...