Gå til innhold

Tatovering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt å tatovere en bord rundt foten. Hva koster noe slikt? Noen som har gjort noe liknende I NORGE? 

Noen som vet hva en tatovering pleier å koste her?

Anonymous poster hash: 14df6...531
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koster sikkert 2000 ca. Kommer an på hvor stor den skal være. Mange flinke i Norge, jeg har brukt to forskjellige, og vet at det er viktig å ha gjort grundig research, og gjerne finne en som er spesialist på akkurat den type design/stil.

Anonymous poster hash: d77bb...d24

Skrevet

Takk for svar. Så fint fra en som har prøvd.

Har du noen tips til hva jeg bør spør hun /han om? Hvordan kan jeg gjøre "research"?

Anonymous poster hash: 14df6...531
Skrevet

Hvor bor du? Kan anbefale flere i Bergen :)

Anonymous poster hash: ba6f7...7f0

Skrevet

Jeg har en tynn "stilk" rundt ankelen. Tok den for 12 år siden, da kostet det 1600. Veldig fornøyd fortsatt!

Anonymous poster hash: b8c8b...ef8

Skrevet

Titt rundt på facebook. De fleste studio har lagt ut bilder av endel av sine tatoveringer, da får du ett innblikk i hvem du kan tanke deg å ta tatovering hos. Evt gå innom og diskuter tatoveringen du ønsker med de, da får du også en pekepinn.

Selv har jeg to tatoveringer og skal ha to til. Han som tatoverer meg er familie og han sier det er vanskligst å tatovere noen som er i nær familie og som har veldig spesifikke ønsker på hva de vil ha. Jeg har tegnet mine selv, så vi har måtte finne endringer sammen for å få det til å bli en fin tatovering, en tegning passer ikke alltid som en tatovering. Har to som snart skal bli tatovert på meg også, han er mer spent enn meg siden dette er barnetegninger som vi ikke ønsker å gjøre store endringer på. Jeg skal ha de ett sted det er vanskelig å tatovere. Men han syns det er kjempe morsomt at han får litt utfordringer, at jeg vil han skal tatover meg selv om han ikke føler at han er best på dette.

Anonymous poster hash: 211fa...19a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...