Gå til innhold

Tidlig ul


Hannepålandet

Anbefalte innlegg

Jeg var på tul i går, men der var det ikke mye å se. Men ho sa at det så ut som jeg er kortere på vei enn jeg trodde fordi størrelsen på livmora og mengden vann tilsvarte mer 5 uker + enn 6+3... Så jeg skal tilbake neste torsdag.

Merker jeg angret vilt at jeg dro så tidlig for må er jeg så sykt stressa pga MA i mars hvor jeg hadde samme opplevelse. Men da var livmora litt større og større mengde vann uten noe i..

Og jeg har jo ikke anelse om når jeg hadde eggløsning, bare at jeg testet negativt den 20 april og positivt den 22 april..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag ankom kvalmen jeg har "savnet" i forhold til mine tidligere svangerskap.. da ble jeg blutselig ganske sikker på at graviditeten er i livmoren og ikke på utsiden som vi frykter etter tu i går. Ser vi er mange som har behov for og snakke med noen som (for min del) er uaktuelt og diskutere med kjente på et så tidlig stadium.. godt vi har denne muligheten. Men jeg er veldig urutinert på denne BIM hva betyr alle forkortelsene ? noen sier seg selv  men ..ikm ma ? Ønsker alle lykke til i denne sårbare tiden <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på tul i går, men der var det ikke mye å se. Men ho sa at det så ut som jeg er kortere på vei enn jeg trodde fordi størrelsen på livmora og mengden vann tilsvarte mer 5 uker + enn 6+3... Så jeg skal tilbake neste torsdag.

Merker jeg angret vilt at jeg dro så tidlig for må er jeg så sykt stressa pga MA i mars hvor jeg hadde samme opplevelse. Men da var livmora litt større og større mengde vann uten noe i..

Og jeg har jo ikke anelse om når jeg hadde eggløsning, bare at jeg testet negativt den 20 april og positivt den 22 april..

Kryss fingra for deg. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svangerskap utenfor livmor

Åååjah! :) har lært meg noen forkortelser fra forige svangerskap, men ikke alle 😊
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på tidlig ultralyd i dag og sett en liten klump med bankende hjerte, er så letta og lykkelig nå <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på tidlig ultralyd i dag og sett en liten klump med bankende hjerte, er så letta og lykkelig nå <3

Gratulerer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal be om tidlig ul pga MA tidligere. Greier ikke slappe av før jeg ser det er liv laga... Konstant nervøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var på ul igår. Livmor var nå tom. Og klart til å begynne på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vært på TU i dag, og fått se et bankende lite hjerte <3 Gruet meg til dette i flere uker, så nå var det deilig å kunne slappe av. Fått ny time om 3 uker <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var eg på tidlig ul nr 2, hjertet banker fortsatt og lille hadde vokst mye, sprellet med armer og ben <3 Å som eg gleder meg til nr 2 blir født :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk masa til meg en ul idag for å greie å roe ned de negative tankene etter blødninga forje uke. Fikk se ett bankende hjerte og en spire som var i bevegelse 😍 det gjorde godt 😍 9 uker i morgen.

Endret av Kvinne0879
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...