HannepÄlandet Skrevet 27. april 2016 #1 Skrevet 27. april 2016 Flere som skal? Jeg har fÄtt tildelt time 18 mai. Pga habituell abort. Er ikke sÄ lenge til...
DrĂžmmeSofie Skrevet 27. april 2016 #2 Skrevet 27. april 2016 Jeg har vurdert Ă„ kontakte lege for tidlig ul! Ved forrige sv. skap fikk vi tilbud i uke 6+0 og 10+3. Men, det er sĂ„ nervepirrende....đ Fikk du henvisning eller kontaktet du Gyn direkte?
BT85 Skrevet 27. april 2016 #3 Skrevet 27. april 2016 Jeg tenkte Ä ringe sykehuset imorgen for Ä hÞre om jeg kan fÄ det uten henvisning. Vi snakket om det sist jeg var der pga sa i hvertfall... Tenker kanskje Ä Þnske uke 7-8, om de ikke anbefaler noe annet..
Reese Skrevet 27. april 2016 #4 Skrevet 27. april 2016 Jeg har bestilt i dag. Har is i magen pga blÞdningene pÄ IKM, men hÄper jo pÄ det beste. Jeg skal privat 10 mai, er da 6+2/3 og hÄper Ä fÄ se et blinkene hjerte..  Har ogsÄ opplevd MA sÄ klarer ikke Ä glede meg over det fÞr jeg ser det lever <3
HannepÄlandet Skrevet 28. april 2016 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2016 Fikk henvisning av fastlege. Men mulig jeg hadde fÄtt uansett. For jeg har avtalt dette med Gyn pÄ sykehuset.
Gutt2015Lille2017 Skrevet 28. april 2016 #6 Skrevet 28. april 2016 Legen sendte henvisning i dag. HCG pÄ 118 pÄ tirsdag <3
DrĂžmmeSofie Skrevet 28. april 2016 #7 Skrevet 28. april 2016 Jeg ringte Gyn i dag, men mĂ„tte ha henvisning... Legetime pĂ„ tirsdag, sĂ„ da hĂ„per jeg ogsĂ„ pĂ„ tidlig ul i midten av mai!đ
HannepÄlandet Skrevet 30. april 2016 Forfatter #8 Skrevet 30. april 2016 Jeg gruer meg sÄnn til ul. Jeg er helt overbevist om at noe er galt. Blir helt tussete av det.
Gutt2015Lille2017 Skrevet 30. april 2016 #9 Skrevet 30. april 2016 (endret) Jeg gruer meg sÄnn til ul. Jeg er helt overbevist om at noe er galt. Blir helt tussete av det.NÄr skal du pÄ ul? Krysser fingrene for at alt er bra <3 SÄ nÄ at du skal jo 18 mai Endret 30. april 2016 av Gutt2015Lille2017
DrĂžmmeSofie Skrevet 30. april 2016 #10 Skrevet 30. april 2016 Det kommer til Ă„ gĂ„ kjempe bra skal du se! â€ïž
trÞndermammasnart Skrevet 5. mai 2016 #11 Skrevet 5. mai 2016 Siden vi har brukt ICSI fÄr vi vel tidlig ul i uke 7
HeidiFrÞkna Skrevet 6. mai 2016 #12 Skrevet 6. mai 2016 Venter spent pÄ time til ul. Henvisning ble sendt forrige fredag, men har ikke hÞrt noe enda. Hatt en MA tidligere, sÄ synes det er kjempevanskelig Ä holde meg positiv. Krysser alt jeg kan krysse for et bankende lite hjerte
TonjePrinsessÄ Skrevet 7. mai 2016 #13 Skrevet 7. mai 2016 Kan jeg fÄ tidlig ul? Jeg sliter en del med angst til tider har vÊrt fint nÄ i nesten ett Är men nÄ har angsten kom tilbake og den er trigget over at det er noe galt eller at jeg ikke vet noe mer. Er dette grunn til Ä fÄ tidlig ul. Jeg er bare pÄ vakt slik at angsten ikke tar av her
VÄr lille overraskelse Skrevet 7. mai 2016 #14 Skrevet 7. mai 2016 vi skal pÄ tidlig UL 10/5 fikk henvisning av lege da jeg har bakovervent livmor og er utsatt for XU. Utrolig spent pÄ og de finner noe
DrĂžmmeSofie Skrevet 7. mai 2016 #15 Skrevet 7. mai 2016 Jeg fikk henvisning pĂ„ tirsdag, venter spent!đ
Reese Skrevet 7. mai 2016 #16 Skrevet 7. mai 2016 Kan jeg fÄ tidlig ul? Jeg sliter en del med angst til tider har vÊrt fint nÄ i nesten ett Är men nÄ har angsten kom tilbake og den er trigget over at det er noe galt eller at jeg ikke vet noe mer. Er dette grunn til Ä fÄ tidlig ul. Jeg er bare pÄ vakt slik at angsten ikke tar av her Du Ä ha hendvisning fra lege og GOD grunn. I vertfall er det min oppfatning Jeg har bestilt privat hos Sigrid i Stavanger, men du har ogsÄ mulighet hos femjordmÞdre pÄ forus, kari utne pÄ bryne osv.. aner ikke prisene hos de forskjellige, tror det avhenger av hvor langt uti svangerskapet man er, men jeg betaler vel 700 hos sigrid fÞr uke 12
Reese Skrevet 10. mai 2016 #17 Skrevet 10. mai 2016 SÄ dust jeg er.. trÄden jeg la ut skulle vÊre i 1 trimester   anyway til de som IKKE ser trÄden jeg la ut -sÄ gikk fikk vi se et bankene hjerte pÄ ul i dag <3 6+3
HannepÄlandet Skrevet 10. mai 2016 Forfatter #18 Skrevet 10. mai 2016 SÄ dust jeg er.. trÄden jeg la ut skulle vÊre i 1 trimester  anyway til de som IKKE ser trÄden jeg la ut -sÄ gikk fikk vi se et bankene hjerte pÄ ul i dag <3 6+3 Herlig!! Jeg gruer/gleder meg til onsdag.
Reese Skrevet 10. mai 2016 #19 Skrevet 10. mai 2016 Herlig!! Jeg gruer/gleder meg til onsdag. Krysser alt jeg har fÄr at du skal fÄ en fin opplevelse <3
VÄr lille overraskelse Skrevet 10. mai 2016 #20 Skrevet 10. mai 2016 SÄ dust jeg er.. trÄden jeg la ut skulle vÊre i 1 trimester  anyway til de som IKKE ser trÄden jeg la ut -sÄ gikk fikk vi se et bankene hjerte pÄ ul i dag <3 6+3 sÄ moro ! Gratulerer!! trur jeg ogsÄ har postet feil et par ganger ,det er sÄ mange trÄder at jeg ikke helt finner frem tilbake til de!! Vi var ogsÄ pÄ tidlig UL i dag og der fant de ingenting.. mulig XU som vi fryktet ,eller sÄ var det for tidlig og se noe.. bÄde jordmor og lege kikket...litt kipt og ikke vite noe..
DenLilleSpire Skrevet 10. mai 2016 #21 Skrevet 10. mai 2016 sÄ moro ! Gratulerer!! trur jeg ogsÄ har postet feil et par ganger ,det er sÄ mange trÄder at jeg ikke helt finner frem tilbake til de!! Vi var ogsÄ pÄ tidlig UL i dag og der fant de ingenting.. mulig XU som vi fryktet ,eller sÄ var det for tidlig og se noe.. bÄde jordmor og lege kikket...litt kipt og ikke vite noe..  Hvor langt er du pÄ vei da? Ikke mist hÄpet. Jeg mÄtte inn til UL flere ganger pga at de ikke sÄ noe. Kanskje er du kortere pÄ vei enn hva du tror.
VÄr lille overraskelse Skrevet 10. mai 2016 #22 Skrevet 10. mai 2016  Hvor langt er du pÄ vei da? Ikke mist hÄpet. Jeg mÄtte inn til UL flere ganger pga at de ikke sÄ noe. Kanskje er du kortere pÄ vei enn hva du tror. jeg var ganske sikker pÄ 6uker. nÄ er jeg veldig i tvil og hÄper det er derfor de ikke fant noe. dessverre sÄ de noe pÄ den ene eggstokken med noe vÊskeansamling rundt ,men de var klare pÄ at det ikke nÞdvendigvis trengte og vÊre xu. tok blodprÞver i dag og skal tilbake for nye pÄ torsdag for og se om hcg nivÄet Þker eller minsker.. Takk for oppmuntrende svar hÄper det bare var litt for tidlig <3
DenLilleSpire Skrevet 10. mai 2016 #23 Skrevet 10. mai 2016 jeg var ganske sikker pÄ 6uker. nÄ er jeg veldig i tvil og hÄper det er derfor de ikke fant noe. dessverre sÄ de noe pÄ den ene eggstokken med noe vÊskeansamling rundt ,men de var klare pÄ at det ikke nÞdvendigvis trengte og vÊre xu. tok blodprÞver i dag og skal tilbake for nye pÄ torsdag for og se om hcg nivÄet Þker eller minsker.. Takk for oppmuntrende svar hÄper det bare var litt for tidlig <3 HÞres veldig likt ut som meg. XU = utenfor livmor? Tror det skal gjÞre meget vondt i tilfelle... Klemmer til deg, tipper det gÄr bra!
VÄr lille overraskelse Skrevet 10. mai 2016 #24 Skrevet 10. mai 2016 HÞres veldig likt ut som meg. XU = utenfor livmor? Tror det skal gjÞre meget vondt i tilfelle... Klemmer til deg, tipper det gÄr bra! Takk for omtanken <3 lykke til du ogsÄ
trÞndermammasnart Skrevet 10. mai 2016 #25 Skrevet 10. mai 2016 Fikk innkallelse til tidlig ul i posten i dag. Blir 23. mai. Det fÞles som en evighet til, og jeg kjenner jeg gruer meg. Skal ogsÄ til legen i morgen og fÄ sjekket HCG, og pÄ fredag igjen for Ä sjekke stigning. Gruer meg til det og. Gruer meg generelt og har en indre uro, kan ikke skjÞnne at vi er sÄ heldige Ä fÄ bli mamma og pappa og at det skal gÄ bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ