Gå til innhold

hvordan tolke dette (menn og kontakt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt kontakt med en meget hyggelig mann i ca 2 mnder nå. han bor 3 timer unna så vi møtest somregel i helgene. vi er vel så og si kjærester men. han sier han er då forelsket i meg og bla bla bla.. men jeg tror ikke på de.. han sier jeg er den peneste han vet om.. men jeg tror ikke på de.. vi har masse god sex. jeg har så dårlig selvbilde at jeg tror han driver på med andre der han bor... inbiller meg ting. de er slitsomt. jeg har vansklig for å stole på menn!! hvordan snu dette i hodet mitt? og så blir jeg dødlig fornærmet om han ikke svarer på meldinger eller snap. når jeg ser han har åpnet dem. så tror jeg han ikke er intresert i meg lenger! han skriver masse fi e ting til meg da. han sier han savner meg og er gla i meg å slikt. vet ikke helt hva jeg vil med dette men føler meg håpløs forelsket og vil ikke bli såret.

Anonymous poster hash: c8704...bd7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta det opp med han og spørr om han syntes dere er kjærester eller om dere fortsatt bare dater. Og fortell hva du føler.

Anonymous poster hash: def3f...080

Skrevet

vi har lyst å bli kjørester begge 2 men jeg vet ikke enda om jeg kan stole på han. off.. vansklig dette her.. jeg som likksom skulle være singel..

hi

Skrevet

Svarer han på meldingene dine? Treffes dere hver helg? Snakker/melder han med deg hver dag?

Isåfall er han intr

Anonymous poster hash: c0718...6f3

Skrevet

ja han svarer og skriver først. han sier han savner meg og alt. vi møttest hver helg ja.

Skrevet

Jeg ville oppsøkt en psykolog, eller kanskje også en coach kunne hjulpet deg. Du trenger å bedre selvbildet ditt og selvtilliten din. Da vil du lettere se det han ser i deg, nemlig hvor flott du er og at du er verdt å elske :)

Jobb med deg selv, da tror jeg du vil få det bedre i forhold også. Om du gjorde det slutt med ham nå fordi du ikke tror ham, da ville det ikke blitt anderledes med neste mann. Så behold denne mannen som synes å være oppriktig interessert i deg, og så oppsøker du hjelp for å jobbe med deg selv :)

Anonymous poster hash: a3f94...188
Skrevet

jajeg burde de men her er ikke sånt her jeg bor. han sier han liker meg for den jeg er men alikavel..

hi

Skrevet

jajeg burde de men her er ikke sånt her jeg bor. han sier han liker meg for den jeg er men alikavel..

hi

Gå på biblioteket eller bokhandleren og spør etter selvutviklingsbøker, så kan du lese litt om det. Det er ofte noen enkle teknikker du kan bruke for å trene deg selv til å snu tankene dine.

Anonymous poster hash: a3f94...188

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...