Gå til innhold

Hvordan er deres daglige rutiner med baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På ca 4 mnd? Tenker på mat og soving

Anonymous poster hash: a5751...e49

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Baby 4.5 mnd. Ammer når våkner rundt 7,så sover vi til 9,ammer igjen. Ammes igjen ca kl 12 før soving et par timer.Ammes når våkner,grøt og pupp kl 18.30. Legges for kvelden kl 19 og sover til 7,enn så lenge.

Anonymous poster hash: 34249...a06

Skrevet

Min er snart 5 mnd, men er ikke så mye som har endret seg de siste ukene

Våkner ca 7.30, ammer i sengen før vi står opp. Skifter bleie, så kjører vi storesøsken i bhg og skole. Da sovner han som oftest i bilstolen. Lar han som oftest sove i den mens jeg spiser frokost, prøver jeg å flytte han over i vogn eller vugge våkner han som oftest. Når han våkner får han mat og deretter morgenstell. Er som oftest våken 1 1/2 time mellom duppene, sover ca 30 min pr dupp, innimellom slår han til med 1-1 1/2 time.

Begynte med fast føde ved 4 mnd, så nå får han et lite måltid med frukt eller grønnsaksmos på formiddag og et lite måltid med fruktmos med litt grøt i om kvelden.

Går gjerne en tur med vogna i forbindelse med henting av søsken om ettermiddagen.

Sliter litt med rutiner på kveldstid, han finner ikke roen og våkner hyppig, så foreløpig legger han seg samtidig som oss om kvelden, sover godt om natta, 1-2 korte oppvåkninger for mat

Anonymous poster hash: 4fcb0...7f2
Skrevet

Baby 4.5 mnd. Ammer når våkner rundt 7,så sover vi til 9,ammer igjen. Ammes igjen ca kl 12 før soving et par timer.Ammes når våkner,grøt og pupp kl 18.30. Legges for kvelden kl 19 og sover til 7,enn så lenge.

Anonymous poster hash: 34249...a06

Åh, heldige du som har sovebaby!

Anonymous poster hash: c7982...056

Skrevet

Baby 5mnd. Våkner oftest mellom halv syv og syv. Får flaske på sengen og døser litt før vi står opp. Sover en liten dubb rundt 9-9.30. Våkner, spiser, leker. Sover en til to ganger til i løpet av dagen (men aldri senere enn til halv fem) med måltider i mellom. Stelling og kveldsmat før flaske på sengen 18.30. Sover da til neste morgen.

Anonymous poster hash: 2fab2...413

Skrevet

Åh, misunner dere som har sovebabyer! Hilsen ammehverannentimemammaen

Anonymous poster hash: abed6...c09

Skrevet

Jeg synes det varierer sånn her... men stort sett er det søvn om natta, så jeg skal vel være fornøyd

Anonymous poster hash: a5751...e49

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...