Gå til innhold

Blir bare større og større 😢

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ingenting. Vekta har aldri vært så høy som nå. Ikke engang da jeg var høygravid.

Jeg eier ikke metthetsfølelse i det heletatt for tiden. Har ikke opplevd det før.

Jeg vet jo at jeg selv har skyld i at jeg har blitt så stor men nå hadde jeg kommet igang igjen, trodde jeg, var godt i gang med dietten men så er jeg så sulten at det går ikke.

Jeg eter og eter, blir ikke mett.

Har veldig høyt stoffskifte men antar det ikke har noe med saken å gjøre.

Sove gjøre jeg nesten heller ikke.

Gikk på vekta i sta å begynte nesten å grine.

Måtte bare få det ut.

Anonymous poster hash: a9122...ceb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal ikke mange dagene til for å krympe magesekken. Bare ta deg selv i nakken og bestem deg for at du skal spise mindre over en uke. Etter denne uken vil du merke stor forskjell på metthetsfølelsen.

Skal ikke komme med noen diett til deg, men i løpet av denne uka så prøver du å unngå sukker og unødvendig fett. Det ligger nemlig bare oppi hodet ditt om du skal klare det eller ikke. Det snakk om å klare å takke nei til det andre tilbyr og til dine egne behov.

Ett tips: Ha alltid med deg vannflaske! Ved å drikke gjevt gjennom dagen øker metthetsfølelsen.

Du kan også alltid ha en pakke med tyggis i veska. Når du kjenner at du begynner å bli litt sulten eller ikke er helt mett etter et måltid, så kan lure forbrenningen og kroppen din ved å tygge tyggis :)

Anonymous poster hash: 501d3...e9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...