Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #1 Skrevet 27. april 2016 Noen som vet hvilke årsaker som evt fyller kriterier for å få byttet jordmor ? Føler meg av flere grunner ikke trygg på jordmoren min,hun virker " ikke tilstede" på time hos henne. Og jeg oppdaget ved en feil at hu hadde bomma på hele 7 uker når hu skrev journalen min. Dvs sykehus trodde jeg var 10 uker på vei,jeg var 17. I og med at det er journalen de må gå etter om jeg skulle bli innlagt når jeg ikke er bevist, og en så stor feil står i journalen. Så stoler jeg ikke på henne. Det kunne i verste fall ha betydd døden for mitt ufødte barn, i og med at de kun kjemper på etter uke 24 for å redde foster. Samtidig så har både mannen og jeg en følelse av å ikke bli hørt. Og går ut fra timene mer redd for at det skal gå galt enn bra. Noen som vet ? Anonymous poster hash: 2937d...461
Kjerringa med agurken Skrevet 27. april 2016 #2 Skrevet 27. april 2016 Noen som vet hvilke årsaker som evt fyller kriterier for å få byttet jordmor ? Føler meg av flere grunner ikke trygg på jordmoren min,hun virker " ikke tilstede" på time hos henne. Og jeg oppdaget ved en feil at hu hadde bomma på hele 7 uker når hu skrev journalen min. Dvs sykehus trodde jeg var 10 uker på vei,jeg var 17. I og med at det er journalen de må gå etter om jeg skulle bli innlagt når jeg ikke er bevist, og en så stor feil står i journalen. Så stoler jeg ikke på henne. Det kunne i verste fall ha betydd døden for mitt ufødte barn, i og med at de kun kjemper på etter uke 24 for å redde foster. Samtidig så har både mannen og jeg en følelse av å ikke bli hørt. Og går ut fra timene mer redd for at det skal gå galt enn bra. Noen som vet ? Anonymous poster hash: 2937d...461 Hvorfor benytter du ikke kun fastlege? Man MÅ ikke gå til jordmor vet du. Er det flere jordmødre der kan du velge dem om de har kapasitet. Sjeldent at man kommer overens med alle verdens mennesker og typer.Jeg ville ikke tatt sjansen på at en såpass distré person kunne se problemer i svangerskapet (som f.eks svangerskapsforgiftning). Velg noen andre du som kan ta bedre vare på deg og gjøre jobben skikkelig
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #3 Skrevet 27. april 2016 Jeg går kun til fastlege, droppa jordmor denne gangen😊 Anonymous poster hash: e0fb6...bef
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #4 Skrevet 27. april 2016 Jeg går til fastlege og får også oppfølging på svangerskapspoliklinikken på sykehuset. Derfor droppet jeg jordmor denne gangen Anonymous poster hash: c7275...c4d
TPK Skrevet 27. april 2016 #5 Skrevet 27. april 2016 Du kan vel bare be om å få bytte? Det er jo viktig at kjemien stemmer med en sånn person. Hvis de har ledig kapasitet er det nok ingen problem, uansett grunn. Ellers får du bare gå til fastlege. Det har jeg gjort med de to siste, likte ikke jordmoren jeg "hørertil".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå