Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #27 Skrevet 27. april 2016 Huset mangler en inngang i hovedetasjen, men det kan glatt ordnes, ved å gjøre om boden til en entré. Ellers er det et pent hus, men skulle jeg bodd der, hadde badekaret røket ut på dag én. Mangler også en garasje, forresten. Anonymous poster hash: 56c24...2c0 Det er jo garasje der Anonymous poster hash: a0900...702
Salomine Skrevet 28. april 2016 #28 Skrevet 28. april 2016 Liker ikke husets fasade. Innvendig er det jo ok. Men måtte litt maling og omtapetsering til for mitt vedkommende. Spesielt i stua, tapeten er i og for seg grei nok, men passer ikke min stil og møbler. Synes også det et litt lite vinduer i huset.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #29 Skrevet 28. april 2016 Det er jo garasje der Anonymous poster hash: a0900...702 Ja, én. Er ikke mange som ikke har to biler så lenge man ikke bor svært sentralt. Ergo en garasje for lite. Anonymous poster hash: 56c24...2c0
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #30 Skrevet 28. april 2016 Har samme type hus. Typisk 70 talls Anonymous poster hash: cd3f9...762
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #31 Skrevet 28. april 2016 Ser ikke at stuen i 2. etasje skal være et problem. Det er jeg vokst opp med, og aldri ofret det en tanke (at det skulle være noe negativt). Området rundt vet jeg jo lite om da, så kan ikke uttale meg om det, men huset var ellers pent og praktisk. Fint kjøkken og fine bad og god planløsning. Farger og tapeter kan man enkelt gjøre noe med om man ikke skulle like de, så det bør uansett ikke være avgjørende. Anonymous poster hash: f914c...60d
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #32 Skrevet 28. april 2016 Ja, én. Er ikke mange som ikke har to biler så lenge man ikke bor svært sentralt. Ergo en garasje for lite. Anonymous poster hash: 56c24...2c0 Du vet at det går Ann å bygge garasje og ikke alle selges med garasje? Noen skal alltid spy ut unødvendige kommentarer. Anonymous poster hash: 4f5a3...cc2
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. april 2016 #33 Skrevet 28. april 2016 Jeg klarer ikke hus hvor jeg føler hovedetasjen er oppe. Alt som skal bæres opp, handleposer og ved. Og det skal ned igjen også. Jeg er syk da og synes å måtte løpe i trappene virker upraktisk. Men ser jo at mange hus har det og andre skriver jo at det går helt greit. Det er litt lite hage. Men kanskje det går an å lage hage der som singelen ligger. Ellers synes jeg huset er kjempefint og man trenger ikke gjøre særlige endringer. Bad og kjøkken er jo nytt, veldig positivt.
Tired mama Skrevet 28. april 2016 #34 Skrevet 28. april 2016 Det huset der hadde vært helt perfekt for meg!!! 😊😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå