Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #1 Skrevet 27. april 2016 Vært svimmel i flere dager og hatt hjertebank...hva kan det være?!😳 Anonymous poster hash: 84ee8...d6d
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #2 Skrevet 27. april 2016 Gravid? Stress Slanking Alvorlig mangel på diverse Gå til legen! Anonymous poster hash: 16ad6...d7e
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #3 Skrevet 27. april 2016 Alt av det ovenfor + blodtrykk, problemer med hjertet og overanstrengelser. Mannen min går på blodtrykksmedisin ot betablokkere for samme symptomene. Du må uansett dra til lege asap! Det kan være tegn på noe alvorlig, og ingen her innebandy stille diagnose- spesielt ikke på nett Anonymous poster hash: a4536...77d
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #5 Skrevet 27. april 2016 Lavt stoffskifte kan det være også. Med andre ord - greit med en legesjekk Anonymous poster hash: d4b00...1fc
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #6 Skrevet 27. april 2016 Vet ikke om jeg grenser til lavt eller høyt stoffskifte, men jeg lå i gråsonen sa legen...mistenkte noe med stoffskiftet pga forstørret skjoldbrusskjertel...venter på UL Anonymous poster hash: 84ee8...d6d
Anonym bruker Skrevet 27. april 2016 #7 Skrevet 27. april 2016 Ville prøvd å sette meg litt inn i stoffskifte og hva som er normale verdier og så fått verdiene av legen. ikke alle fastleger er så stødige på dette. Ul vil ikke i seg selv svare på om hvordan stoffskifte er. Anonymous poster hash: d4b00...1fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå